nope op het moment heb ik niks meer dan een pruimkop parkiet! haha ja een hond maar dat is niet zo bijzonder!
Dit is hem dan! zijn naam is crackie! crackie is nu 5 jaar oud! pruimkoppen worden vaan 15 met mazzel 20 jaar oud! Hij is niet handtam maar wel sociaal haha bijvoorbeeld als ik eten heb of als ik gewoon zit te chillen achter me laptop komt meneer altijd ff sociaal een kijkje nemen.. verwacht alleen niet dat je uhm mag aaien want dat word niet getolereerd!
gewoon een heerlijk eigenwijze vogel met een leuk karakter haha
pijlstaart roggen hangt af van wel soort! ik had de potamotrygon motoro die hebben geen grotere diskgrote dan 30 cm! later heb ik ook de potamotrygon leopoldi gehad die zijn max 10 cm groter!
de roodstaart meerval moest ik uiteindelijk wegdoen omdat hij te groot werd haha kocht hem op 10 cm dat ik hem wegdeed was hij 70!
Stuk voor stuk vissen uit het amazone gebied! ik had samen met een vriend een loodsje waarin we aquaria hadden staan tot wel 2 kubieke meter groot! haha helaas nu allemaal geen geld meer voor!
Weet iemand of Serpo open is? Ik wilde met m'n broer eens naar een reptielenzoo gaan maar Iguana is bijna 4 uur met de trein dus dat wordt 'm niet. Serpo is 2.5 uur met de trein, dat is nog wel te doen... Maar er staat pauze op hun website?
Heeft iemand ervaring met waterschildpadden en planten? Die twee van mij slopen alles binnen no time, dus ik ben op zoek naar tips voor stevige planten of geschikte kunstplanten. (Of nog beter, de kern van het probleem, waarom doen ze dit?)
een wimper gekko. Die wil ik ook nogsteeds zo graag! Heb nu enkel nog slangen en dwergbaardagamen. De slangen wil ik te koop zetten, de baardjes vind ik te leuk om te koop te zetten.
Dus als iemand interesse heeft in rattenslangen, pb me dan even. Wie weet zitten hier liefhebbers tussen?
Tijdje geleden stond er dat ze wel weer open waren daarom vind ik het een beetje vreemd nu
SharonIndezz
Geplaatst: 18-01-15 23:21
Manon.
Schildpadden vreten alles op en maken alles kapot... Risico met kunstplanten zou ik niet nemen.. Als ze die pakken, en opeten met alle gevolgen van dien
Voor liefhebbers hier, heb ik evt nog een knalrode hypo transculent baardagaampje te koop uit eigen nakweek, was een holdback, maar ga weer ruimte maken omdat ik misschien wel weer terug over wil stappen op boa's
translucent wil toch zeggen dat het baardje "doorkijkbaar" is? Vooral bij de geboorte dan? En niet dat al het wit weg is? Hypo zorgt niet voor wit maar voor oplichtende/lichtere pastelkleuren... Leucistic zorgt voor wit...
SharonIndezz
Geplaatst: 19-01-15 22:11
Hypo is witte nageltjes idd en leusistic is wit.
Transculent, ja hoe zal ik et uitleggen... Je kunt er bijna doorheen kijken.. Kleuren zij ook heeel intents. Beide ouders waren hetrozygoot voor transculent
Moeder:
Vader:
Baby:
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 19-01-15 22:53
Wat een mooie baardagamen! Ik heb helaas geen ruimte voor een derde gaampie.
ah joh waar er 2 vreten kennen er ook 3 toch? nee grapje, je moet maar plek, tijd én geld hebben,..
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 20-01-15 14:02
Plek is vooral een probleem.
Splut
Geplaatst: 25-01-15 13:57
.
Laatst bijgewerkt door Splut op 29-11-19 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Fenrir
Geplaatst: 25-01-15 14:03
Wat voor soort dier zie je wel zitten? De meeste exoten kunnen niet buiten (te koud). 1m is niet heel erg groot, dus sommige dieren vallen al af. Afgaande op een hok van 1m en je eisen zou ik meer aan axolotls of vissen oid denken. Of kikkertjes. Ratten geen optie? Of is dat ook een probleem met de katten?
slakken . erg leuk , kunnen af en toe ook een weekje alleen .
een fret ?
heb je nog voorkeur voor aaibaar , actief , rustig ....
Splut
Geplaatst: 25-01-15 14:22
.
Laatst bijgewerkt door Splut op 29-11-19 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Fenrir
Geplaatst: 25-01-15 14:26
Met die hoogte kan je inderdaad meer Reptielen helemaal geen optie of alleen soorten zoals baardagamen? Komen verder wel een aantal dieren in me op maar die zijn veelal vrij klein, dat is dan weer niet handig met de katten. Idd voorkeur voor knuffeldier of kijkdier? Nacht/dag actief of maakt het niet uit?
Egels eten levende insecten, ik weet niet of dat een probleem zou zijn (het is het goedkoopst en makkelijkst om ze zelf te kweken, dus daar moet je dan ook rekening mee houden qua ruimte).