Ik heb een soort mandje gekocht (leuke korting erop, in plaats van 7 euro nog maar iets van 1.80, kijk..daar doe ik het wel voor
)Zo'n klein ding, wollen randje, zoiets ongeveer:
Leek me ideaal voor hummer. Meneer klimt niet meer zo goed, en slaapt nu steeds meer beneden op de grond onder het houten plateau. Allemaal prima, maar laat me dan op z'n minst ervoor zorgen dat hij daar ook lekker zacht kan liggen

Afijn, ik dus dat mandje in het hok geplaatst, en jawel hoor...hoe bedenken ze het ook

Mandje is groot genoeg om comfortabel voor hummer in z'n up relaxed te kunnen liggen, maar de heren proppen zich er liever met z'n 3en tegelijk in

Hummer mocht eerder vanavond op de rand liggen terwijl Spyker in het midden lag
Inmiddels zijn ze opgeschoven en is er nog plek voor hummer in het mandje 
Ratten...heerlijke beesten...ze verassen je dagelijks weer

En er komt nog een 2de ritten aan alleen die moet ik nog vinden.
Super lief!
doe je nog moeite om een kaartje te versturen, komt ie te laat aan.. Afgelopen zomer kreeg ik een oude brief van de post met een verontschuldiging erbij, postbezorger hield brieven achter..
ze hanteren zelf 7 dagen als richtlijn, dus ik denk dat ik gewoon te verwend ben door alle andere webwinkels waarbij het de volgende dag binnen is.. Maakt opzich niet zoveel uit, maar moet ondertussen bijna een nieuwe zak (dierenwinkel) voer gaan kopen omdat deze ook alweer bijna op is.. En dat vind ik dan weer zonde van mn geld haha