kiwiwitje schreef:Ik hoop dat t allemaal snel weer vrijgegeven word.
Nu heb ik al geen sociaal levenmaar mijn schoonouders(eind 60 en begin 70) bijv wel een heel actief en sociaal leven en die beginnen nu wel al hun activiteiten te “missen”.
Mijn schoonvader is ook nog actief in het onderwijs met examen (vooral praktijk). Maar dat ligt uiteraard ook stil nu.
Maar ik hoop vooral dat t werken door kan gaan voor de mensen die kunnen. Mijn vriend zit momenteel op een project waar hij op honderden vierkante meter met max 8 personen in aanraking komt,maar vaak maar met 2-3) omdat er niemand meer komt werken..
dus dat zou prima door moeten kunnen gaan zou je zeggen. Voor allemaal een win win. Want dan kan iedereen straks weer werken zonder “last” van de werkzaamheden van mijn vriend.
Dit dus.
Citaat:Ik begin het nu al spuugzat te worden, kan bijna geen corona meer lezen.
Ik hoop echt met heel mijn hart dat de maatregelen echt tot 6 april duren en er daarna weer wat ademruimte komt en het leven weer wat normaler verder kan gaan.
Dit is zo geen leven en dit moet geen maanden gaan duren want dan zitten we straks in een nog ergere recessie dan die van 2008.
En dan ben ik voorlopig verzekerd van een inkomen, heb nl wajong, maar voor iedereen die nu in de problemen komt.... sterkte.
Dit postte ik in de corona topics en ik werd nog net niet gekielhaald omdat ik zo egoïstisch was om te hopen dat deze ellende zo snel voor bij is....
Ik heb ook zo goed als geen contact met anderen mensen, ga wel meerdere keren per week naar de supermarkt ondanks dat ik iets verkouden ben, maar ik moet toch echt eten hebben.
Verder heeft Skip vanmiddag met 2 galgo's gespeeld. Die waren wel een stukkie sneller