al een hele dame wieneke

merk je nu veel van beide rassen twilight? jeetje das poedersuiker van de jeuk en diaree
tis echt een lekker ding Candelisa
zwemmen deden wij ook vroeg, lekker voor ze uiteraard met mate
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sar schreef:Hij komt inderdaad uit het buitenland. Zijn fokker woont 2km over de grens in België.
Kabayo, Zweden is iets verder trouwens! Houd je dan contact via Skype ofzo?
KarmaChansy schreef:Welkom sar knapperd!via de app met veel fotosPup komt bij mij vandaan
al een hele dame wieneke
merk je nu veel van beide rassen twilight? jeetje das poedersuiker van de jeuk en diaree
tis echt een lekker ding Candelisa
zwemmen deden wij ook vroeg, lekker voor ze uiteraard met mate
Kaus schreef:Heeft iemand ervaring met harde ontlasting? We hebben Dundy een maandje geleden naar de iets goedkopere versie van hetzelfde voer gezet en het valt me de laatste tijd op dat zijn poep echt keihard is. Hij poept verder prima, perst niet lang, ontlasting heeft een normale vorm, geen kleine keuteltjes en bolletjes. Hij drinkt ook prima.
Ik vind het prima om weer naar het wat duurdere voer te gaan maar vroeg me af wat de oorzaak kan zijn van plots zulke harde ontlasting?
Sar, knap beestje!
Kaus schreef:Heeft iemand ervaring met harde ontlasting? We hebben Dundy een maandje geleden naar de iets goedkopere versie van hetzelfde voer gezet en het valt me de laatste tijd op dat zijn poep echt keihard is. Hij poept verder prima, perst niet lang, ontlasting heeft een normale vorm, geen kleine keuteltjes en bolletjes. Hij drinkt ook prima.
Ik vind het prima om weer naar het wat duurdere voer te gaan maar vroeg me af wat de oorzaak kan zijn van plots zulke harde ontlasting?
Sar, knap beestje!