Ik zit op dag 6 van antibiotica, en hoewel ik haar niet meer zo vaak hoor niezen, zie ik nogsteeds snot bij haar neusje iemand die dit ook heeft gehad, en hoe snel zag je dat ze opknapte?
Mijn konijntje met snot is nooit beter geworden.. Hij niest nog steeds regelmatig en heeft ook altijd een nat neusje. Het stopte wel met de AB kuur, maar kwam dan altijd meteen terug. Dus ik heb besloten enkel nog AB te geven moest hij er opeens veel meer last van hebben. Hopelijk draait het bij jou anders uit!
Ach wat sneu.. ze voelt zich verder wel happy gelukkig, hopen dat dat zo blijft! Ik heb genoeg AB meegekregen maar vraag me af hoe lang ik het zal/moet geven.
Anoniem
Geplaatst: 08-02-19 14:03
Spooky denk het ook , gister Tarzan weer geplukt en na de tijd even in mijn broek bijten van grr stomme vrouw .
Wat een lieve foto's allemaal
Tarzan stond net tegen het hekje op , had de voerton opengedaan en dan moet ik al wat bukken. En Tarzan stond daar met zijn mooie neus en opeens had ik het idee hem een kusje te geven , zijn blik daarop was goud . Moet zeggen hij heeft een aantrekkelijke neus voor kusjes
Hier de dikkies aan het werk gezet voor hun eten Macho dacht ik snap het niet dus eet wel hooi
Pepper en Billy aan het smikkelen
Anoniem
Geplaatst: 09-02-19 19:05
Macho kijkt wel een beetje zielig
Heerlijke nijntjes
Schoongemaakt vandaag , had mijn slaapkamer deur open en Lilo gelijk op onderzoek . Voorzichtig opgetild nadat ze stout was en op bed gegooid (letterlijk het was niet zo extreem natuurlijk ) . Vond ze ook wel mooi
Het is ook gewoon een baby nog kwa looks soms
Coconut
Geplaatst: 09-02-19 19:59
Lekker aan het ontbijt!
Bij het matje kun je bij blijven staan met de stofzuiger . Manlief had net daarvoor nog stofgezogen en kon gelijk opnieuw beginnen
Heb geen wortels in huis , snel de deur dicht doen straks voor ze er lucht van krijgen (voor het slapen om ze rustig te maken (kan ik rustig in slaap vallen ) geef ik normaal wortel )