Pippi is een stuk actiever geworden sinds ze aan de antibiotica zit.

Ademhaling is nog steeds veel te snel.
Over 3 weken controle foto's maken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:Bedankt.
Ze heeft vannacht uit zichzelf gegeten en lag me vanmorgen op te wachten, zat tegen me te mieuwen en kijkt weer beter uit haar oogjes.
Gaat de goede kant op dus.
Nu de uitslagen vh bloedonderzoek nog ff afwachten, als het goed is komen die vandaag binnen.
Rohol schreef:lor1_1984 schreef:Bedankt.
Ze heeft vannacht uit zichzelf gegeten en lag me vanmorgen op te wachten, zat tegen me te mieuwen en kijkt weer beter uit haar oogjes.
Gaat de goede kant op dus.
Nu de uitslagen vh bloedonderzoek nog ff afwachten, als het goed is komen die vandaag binnen.
Veel sterkte met Aife. Heb je inmiddels de bloeduitslagen?
IMJ schreef:In juli 2017 de laatste enting?
Nee, die zou ik zelf niet een 2e keer herhalen.. ik kan me niet voorstellen dat die paar maanden echt zoveel verschil maken.
Verder doe ik het hier wel jaarlijks (maar moet me weer even verdiepen wat ik ook weer wilde overslaan vanaf 2 jaar) want mijn katten komen niet buiten de tuin en daar komen weer geen andere katten binnen.
lor1_1984 schreef:Bedankt.
Bloeduitslagen heb ik nog niet, maar als ik rond 15u nog niets heb gehoord bel ik zelf even.
Ze doet het weer![]()
[url=m/MZHzmF.jpg]Afbeelding[/url]
Wel op een dieet van 'kippensoep' (lees: 2l water, half bouillonblokje en 1 kipfilet, uurtje laten trekken op laag vuur en het geheel door de blender), almo nature, recoveryvoer en tonijn op water.
Ze is er nog lang niet, de vacht en het gewicht moeten nog bijtrekken en ze is nog wat wankel maar qua gedrag is ze back.