Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Leuk, die moeilijke namen, vooral als je ze over moet tikken uit een printscreen
Gaat nu een beetje vorm krijgen
Wat voor visbestand heb je nu? En hou je toevallig ook je licht langer aan? Dat wil ook nog wel voor alg zorgen. En anders is er misschien iets te vinden in de bijsluiter?

hier is het nu ook wat bruiniger door het hout dat er in zit. Vind ik wel natuurlijker staan, en daardoor lijkt het licht ook weer minder fel. Daarnaast heb ik hier ook drijfplantjes in zitten
Spruit schreef:Ukkiepuk, https://www.easylife.nl/nl/artikelen/al ... -van-licht
Hier kun je zien bij welk licht ze het beste groeien
Bij ledstripkoning adviseren ze wit licht als hoofdbelichting en daarnaast RGB, maar het wordt mij niet duidelijk of ik het blauwe licht van de RGB apart kan bedienen om zo maanlicht te creëren. Als ik kies voor een set met 2 LED strips kun je kiezen uit RGB+warm wit, RGB+koud wit of RGB+blauw. Ik ben geneigd om dan RGB+koud wit te kiezen, maar ik wil dan ook 'maanlicht' dus moet ik ook blauw erbij?

) 
ukkiepuk schreef:De achterwand van de week gekit en is nu aan het uitharden. Zondag even een paar keer spoelen en dan plantjes bestellen!Gaat nu een beetje vorm krijgen
![]()
Ben me op het moment aan het inlezen over LEDverlichting. De TL8 die er nu in zit moet er echt uit. Die is volgens mij nooit vervangen. Ik zag dat je bij LEDstripkoning losse strips kunt bestellen en die vast kunt lijmen aan je bestaande lichtkap. Iemand ervaring mee? Welke kleuren zijn het meest geschikt? Wil er graag een dimmer op en voor 's avonds het blauwe licht.