Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CupCakes_ schreef:Ondanks dat hier al even niet meer gereageerd is, wil ik toch even wat vragen.
Een vriendin van mij is op zoek naar een Aussie. Een echte uitdaging in deze tijd, maar ze heeft alle tijd om te wachten op een pup.
Ze heeft een gezin met een kind van 4 jaar en 10 maanden en ze hebben een zee van ruimte aan huis. Ze heeft op dit moment een Toller teefje rondlopen waarmee ze altijd agility gedaan heeft. Nu heeft ze al een paar keer als reactie terug gekregen dat ze niet op de wachtlijst komt vanwege het feit dat ze kleine kinderen heeft. En dat het gillen/spelen van kleine kinderen een trigger is voor ongewenst gedrag.
Hoe denken jullie hierover?
Levita schreef:Even een tip Aussiestables heeft pups op dit moment. Mijn oudste aussie komt er vandaan en is gezond en kan met kinderen.
CupCakes_ schreef:Ondanks dat hier al even niet meer gereageerd is, wil ik toch even wat vragen.
Een vriendin van mij is op zoek naar een Aussie. Een echte uitdaging in deze tijd, maar ze heeft alle tijd om te wachten op een pup.
Ze heeft een gezin met een kind van 4 jaar en 10 maanden en ze hebben een zee van ruimte aan huis. Ze heeft op dit moment een Toller teefje rondlopen waarmee ze altijd agility gedaan heeft. Nu heeft ze al een paar keer als reactie terug gekregen dat ze niet op de wachtlijst komt vanwege het feit dat ze kleine kinderen heeft. En dat het gillen/spelen van kleine kinderen een trigger is voor ongewenst gedrag.
Hoe denken jullie hierover?
keona schreef:Effe serieus vind je dit een goede fokker?
Levita schreef:keona schreef:Effe serieus vind je dit een goede fokker?
Mijn oudste aussie Levy is nu 9 jaar en zo gezond als een vis. Stabiele hond in de omgang, zeker met andere honden. Ik heb agility gedaan met hem en hij was snel en wendbaar. Thuis is hij rustig en als hij aan het werk ging was hij “aan”. Met mijn kinderen is hij een wereld hond. Dit is mijn ervaring die ik met deze fokker heb. Andere honden ken ik niet van deze fokker dus kan ik niks over zeggen. Ik weet niet hoe ze nu, 9 jaar later, honden fokt.
Nicky91 schreef:Mezzy is vandaag jarig! 1 jaaaaaar!!![]()
Gisteren zijn we foto's wezen maken tussen de tulpjes!![]()
1.
[ [url=m/jWLjGX.jpg]Afbeelding[/url] ]
2.
[ [url=m/Q29Ubx.jpg]Afbeelding[/url] ]
3.
[ [url=m/qeWnhq.jpg]Afbeelding[/url] ]
4.
[ [url=m/f6oawC.jpg]Afbeelding[/url] ]
5.
[ [url=m/VGZktP.jpg]Afbeelding[/url] ]
6.
[ [url=m/08X16T.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nicky91 schreef:keona schreef:Nicky je hebt een pb
Ik zie het!![]()
Ga je hem zelf ophalen?
Ik weet dat Dorien haar Rhys uit Canada komt en de vader van Mezzy, Dizel, komt ook uit Canada.
Allebei hele lieve honden.
Misschien valt en staat het een beetje met de fokker en t hondje, hoe snel ze zich aanpassen.