Hier nog een paar foto's, waar kleinere die ik heb zitten en een heeeuuule slechte foto van het hok:
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 12-01-15 20:01
Wauw, gave foto Fiffill. Smaug is zo schattig!
Woow, die is groot Wendy! Hoe oud worden deze dieren eigenlijk?
Terug van een weekje wintersport en er is een spin dood, de Avicularia Versicolor. Echt heel erg jammer! Gisteren hebben we onze baardagamen opgehaald en het vrouwtje is ontzettend hard gegroeid in een week tijd. Het is echt een veelvraat geworden.
En toen gingen we van super schattig naar nachtmerries vanavond
Scully heeft een nieuwe lamp, oude heeft het begeven. Winkel had wel geen voer meer dus naar andere winkel gegaan voor krekels, en daar zat zooooooo'n mooie koningspython Volgende week krijgt Scully plantjes in haar terrarium om te eten en ik heb weer meloen blubber gekocht en toen ze het proefde meteen vol erin bijten, dikzak dat ze is.
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 12-01-15 23:38
Wendy_Komen schreef:
Adamootje, vrouwtjes schijnen ongeveer twee jaar te worden.
Ah ok. Mannetjes leven neem ik aan een stuk korter?
Haha, Chimello. Jij bent geen echte fan van insecten of spinnen hé? Wat voor plantjes geef je Scully en haal je deze gewoon bij de Intratuin?
Nee plantjes bij een dierenwinkel die ook voor reptielen verkoopt, deze mag ze ook eten. En indd geen fan gister een vogelspin gezien daar in de winkel, brrrr
Wendy_Komen
Geplaatst: 13-01-15 17:24
En Splut heeft hier toch ook wel een plekje verdiend:
Ik heb hem niet gekust, want vind hem als kikker veel leuker hahaha.
Rennie89
Geplaatst: 13-01-15 19:57
Excuses dat ik even binnenval. Vriendin van mij wil erg graag een Afrikaanse witbuikegel, mogen deze nu nog gekocht worden ? En zo ja, waar kan je ze aanschaffen? Op marktplaats staat er serieus geen 1 xD
Ja, die mogen nog gekocht worden. Overigens staan ze gewoon op MP. Moet je even zoeken op 'witbuikegel' of 'witbuikegels'. Staat nu ook een nestje ter reservatie van een fokker. Je kunt ze het beste bij een fokker vandaan halen en niet bij een dierenwinkel oid.
Ze zijn leuk om te zien,maar om te houden een beetje saai... Je ziet ze 90% van de tijd niet omdat ze zich ingraven... Maar een mooi terrarium is ook leuk om naar te kijken gelukkig.
Vind het leuk om gewoon al naar te kijken, Scully zit ook uren op haar spot en dan blijf ik haar nog bekijken En een gaaf ingericht terrarium maakt het zeker weten mooier