Puppy Erbij 2023/2024

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

StalMelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 21:07

kiwiwitje schreef:
In mn onderschrift staat er standaard eentje. Op fb en insta staat er nu ook eentje :')

Ik heb serieus op de website gekeken op de hoofdpagina of er korting was maar zag zo niks. Ik ben ook gewoon een kluns hoor, let niet op en heb dingen niet door. Zie het nu ook pas in je onderschrift haha

EmptyWords

Re: Puppy Erbij 2023/2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 21:12

Ik bedenk me ook pas dat er kortingcodes zijn als ik al betaald heb

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-23 21:15

StalMelyn schreef:
kiwiwitje schreef:
In mn onderschrift staat er standaard eentje. Op fb en insta staat er nu ook eentje :')

Ik heb serieus op de website gekeken op de hoofdpagina of er korting was maar zag zo niks. Ik ben ook gewoon een kluns hoor, let niet op en heb dingen niet door. Zie het nu ook pas in je onderschrift haha

Op de website staat t niet. Wel op facebook en instagram haha. En dan mn onderschrift. Die staat er al maaanden :')

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 21:18

Lugea ik vind Elvis toch zoooo grappig hahahaha. Wat een dotje!

Flux: wat is ze knap zo <3

Haha ik had je kortingscode ook opgeslagen kiwiwitje, ik wil nog een voorraadje bestellen voor de vakantie. Kan ze lekker snacken bij de tent! Dus daar ga ik morgen even voor zitten =:)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-23 22:15

Leuk <3 dankjullie

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 22:29

Afbeelding
Afbeelding

Hier 8 weken vs bijna een jaar. Volgende week maandag vieren we zijn eerste verjaardag alweer <3 *\o/*

Ergens voelt het alsof ie al zo groot is, en dan heb je een uitgezwaarde hond ernaast ter vergelijking en dan besef je eigenlijk weer goed wat voor een jong puberkoppie hij nog heeft :')

Afbeelding

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 10:57

Ik kan mij toch weer melden.

Aangezien het even 2025 zou gaan worden, word het nu toch echt 2024! *\o/*
Mezzy word grote Zus!

Hier was ze 10 weken

Afbeelding

Dit is nu <3
Afbeelding

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 11:20

Knap <3 en hé, volgens mij herken ik je laatste foto, was je ook in Werkendam?

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 11:44

Ahh wat een leuke foto's allemaal!

Dit was Freek met 8 weken oud
Afbeelding

En met 1,5 jaar oud
Afbeelding

Wij hebben bevestiging gehad dat we op de lijst staan voor een pup. Er staan nog meer mensen op de lijst en aangezien wij een reutje willen kan het dus zijn dat er geen pup voor ons bij zit. Half september worden de pups geboren, dus nog even heel spannend! Ondanks dat hij nog niet geboren is heeft hij wel al een naam _O-

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 12:20

Drico schreef:
Knap <3 en hé, volgens mij herken ik je laatste foto, was je ook in Werkendam?

Ja zeker, wij gaan al 4 jaar op rij naar WILD :D :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-23 13:15

Oeh een hoop gezinsuitbreiding! *\%/*

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 13:19

Wat een heerlijke vergelijkingsfoto's allemaal!

Fitz 8 weken:
Afbeelding

14 weken:
Afbeelding

Bijna 1,5 jaar:
Afbeelding

En deze is ook leuk :))
Afbeelding

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 13:50

Leuk weer toekomstige nieuwe aanwinsten!

Vergelijkingsfoto zijn ook super leuk! Zie je toch dat ze vaak zo veranderen qua uitstraling.

Vanmorgen na de zomerstop weer 1e les met Nero gehad (Agility) en men wat ging die lekker!!
Zo een fijne hond om mee te werken.

Afbeelding

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 10:37

Leuk vergelijkingsfoto's <3

Afbeelding
Lilo 8 weken oud
Afbeelding
Lilo 14 maanden ou
Afbeelding
Lilo nu <3

Afbeelding

Bruce 8 weken?

Afbeelding
Bruce nu

Afbeelding
Met zijn tong naar buiten <3 <3

Hennos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 16:15

kiwiwitje schreef:

Ik heb serieus op de website gekeken op de hoofdpagina of er korting was maar zag zo niks. Ik ben ook gewoon een kluns hoor, let niet op en heb dingen niet door. Zie het nu ook pas in je onderschrift haha[/quote]
Op de website staat t niet. Wel op facebook en instagram haha. En dan mn onderschrift. Die staat er al maaanden :')[/quote]

Ohh haha ik kom er ook nu pas achter _/-\o_
Nadat ik 60 konijnen oren voor de vereniging heb besteld en voor mijn eigen honden later ook wat heb besteld _/-\o_
Maar ik ben wel blij met jouw website, ga er ook vaker bestellen :)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-23 16:16

Ohhh that was youuu! _O-

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 21:26

Oooohhh die fotos allemaal <3 <3 <3 <3

Onze schatten <3
Afbeelding

Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-23 21:29

<3

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 21:33

Leuk dat strikje

StalMelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 21:45

Dat strikje is heel schattig inderdaad <3

Coalizione

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 06:17

Heel leuk die vergelijkingsfoto's zeg! Onze Balu is afgelopen juli 1 jaar geworden, de tijd is zo snel gegaan, hebben al bijna een jaar een hond in huis! We hadden ons geen lievere hond kunnen wensen, ze is geweldig <3

10 weken
Afbeelding

6 maanden
Afbeelding

1 jaar
Afbeelding

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 07:35

Mooie fotos ook

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 09:49

Kan wel een andere vergelijkingsfoto doen.

Edit: dit is overigens Chubby AKA Odin van bokker Mandy! *\o/*

1 dag:

Afbeelding

2,5 week:

Afbeelding

Van onze honden heb ik die niet zo paraat. _O-

StalMelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 13:46

Hier een beetje in dubio m.b.t. tuigjes. Ik zelf loop nooit met tuig maar met halsband. Mijn moeder, waar Bonne 1,5 dag de week is (soms vaker, vakantie etc.) Wil liever met tuig lopen. Bonne is uit zijn tuigje gegroeid dus kijk uit naar een nieuwe.

Nu wil ik een tuig dat als ik het gebruik het voldoet aan mijn wensen. Zo staat een wandelvakantie in Oostenrijk op de planning volgend jaar. De non-stop harness long is wel favoriet en Bonne zou in XS passen maar ook wel erg duur voor die paar keer dat zo een tuig echt nodig is?

Ik kijk nu naar een tuig op Amazon dat stukken goedkoper is maar ook wel in de buurt komt van wat ik zoek (handvat, goed verstelbaar, luchtig). Wat ik vooral fijn vindt is dat het kort is op de rug. Bonne is natuurlijk ook redelijk kort. Dit tuig is ook tegen ontsnappen en Bonne wilt niet graag met mijn moeder mee :')
Afbeelding
Maar ja, als ik dan de non-stop harness long zie en hoe deze op de honden passen
Afbeelding

Dus de vraag: wat zouden jullie doen? Een simpeler tuig voor die paar keer wandelen en een keer eens vakantie of dan meteen goed ookal wordt het in verhouding dan weinig gebruikt..

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 13:59

edit:

Als je graag ook de anti-ontsnapping optie erbij wil zou ik ook zeker eens naar de tuigen bij Dierenoppas Amersfoort kijken (>> https://www.dierenoppasamersfoort.nl/pr ... ape-proof/) Die zijn ook niet perse goedkoop, maar wel ook zeer degelijk materiaal. En wie weet gaat het tuig je juist wel bevallen en ga je het zelf ook wel vaker gebruiken, kan ook zomaar.

Maar ik ben van mening dat ook al is het maar voor in verhouding minder gebruik, je nog steeds naar degelijk/goed materiaal moet kijken en dit prioriteit moet geven, want dat is hoe dan ook veiliger en beter voor je hond. Goedkoop is vaak duurkoop met tuigen; kan sneller stuk gaan, sneller gaan irriteren of slecht zitten bij de hond en meer. Imo krijg je gewoonweg geen fatsoenlijk tuig in het goedkope segment waar langer gebruik van wilt maken - ook al is dat minder vaak, tenzij je het tweedehands voor een leuke prijs op de kop kunt tikken. De goedkopere tuigen zijn vaak gewoon echt slechter en minder sterk materiaal en is ook daardoor minder duurzaam en minder veilig. Het is dan wel een investering als je voor een wat duurder merk gaat, maar je doet er dan ook wel jaaaaaaren mee, daar moet je ook aan denken. En als je het later echt niet meer zou gebruiken, verkoop je het weer door. Maar goed, dat is mijn mening natuurlijk.

Ik heb voor Arya zelfs alle tuigen telkens nieuw gekocht in haar pup tijd :') dus ik heb soms wel op 2 maanden tijd 2 nieuwe, dog Copenhagen was het toen, tuigen gekocht haha dus in die zin heb je aan mij ook niet veel denk ik qua objectief zijn. Ik geef namelijk veel geld uit aan Arya's spullen, maar ik vind kwaliteit (& ook veiligheid van goed ontwikkelde spullen) gewoon belangrijk met dit soort dingen - ook als het in verhouding minder vaak gebruikt word.

Al moet ik zeggen, dat het tuig daar op amazon ook op het eerste gezicht zeker niet verkeerd uitziet. Hoe het daadwerkelijk is in gebruik en qua sterkte/kwaliteit materialen is dan afwachten, maar ziet er qua pasvorm wel mooi uit :j Ook met die onderlegde stukken onder de buik door, wat die bij DA niet heeft, ziet er imo wel prettiger uit voor de hond.

Tweedehands is natuurlijk nog een optie maar daar moet je met sommige maten en merken/modellen ook maar net geluk mee hebben dat het te vinden is.

--

En zo leuk al die vergelijk foto's die voorbij komen, love it!
Binnenkort ook eens van Arya bij elkaar zoeken haha.