Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PBA_ schreef:Vandaag met enige spoed naar de DA gegaan. Gisteren kwam er een beetje troep uit het oogje, schoongemaakt met afgekoeld gekookt water. vandaag was het zelfs erger en zat er een witte vlek op het oog. blijkt hij een ontsteking van zijn iris te hebben. Volgens de DA zijn we er mooi op tijd bij en is er grote kans op volledig herstel.
iemand hier ervaring mee gehad?
Zwerte schreef:Ik had dus laatst mijn hangoor vol met pinworm waardoor hij niet meer wilde eten. Ik ben hem de hele behandeling blijven dwangvoeren, pas na die twee weken begon hij weer op te knappen. Als ze een flinke besmetting hebben kan het dus echt wel even duren voordat het aanslaat!
Mag ik trouwens jouw foto naar mijn dierenarts doorsturen? Ik heb zelf geen mooie foto kunnen maken en ze krijgen erg vaak de vraag hoe het er uit ziet als je nijn wormen heeft. Dit is op zich een mooie foto voor die voorlichting.
Eoweyn_x schreef:Zwerte schreef:Ik had dus laatst mijn hangoor vol met pinworm waardoor hij niet meer wilde eten. Ik ben hem de hele behandeling blijven dwangvoeren, pas na die twee weken begon hij weer op te knappen. Als ze een flinke besmetting hebben kan het dus echt wel even duren voordat het aanslaat!
Mag ik trouwens jouw foto naar mijn dierenarts doorsturen? Ik heb zelf geen mooie foto kunnen maken en ze krijgen erg vaak de vraag hoe het er uit ziet als je nijn wormen heeft. Dit is op zich een mooie foto voor die voorlichting.
Pfoeh, gelukkig zijn ze hier gewoon zichzelf, niet ziek. Jij hebt wel gewoon 2 weken behandeld, niet langer?
Tuurlijk mag datwordt m'n foto beroemd, haha!