Wat een dolletjes komen prutsmuts weer voorbij. Sem is helemaal ook mijn ding!
Ik had ook een vraagje. Onze kitten is nu 4 maanden en een 2 weken geleden gecastreerd. Hij heeft nu kittenvoer van , maar ben aaRCaanet twijfelen of ik op ander voer zou overgaan.. Er is dan indoor van RC, maar ook kitten sterilised. Ik niet echt igeloofecvoer voor gesteriliseerde katten maar heb schrik dat het een dikkertje gaqt worden met dat kittenvoer!
lor1_1984
Geplaatst: 26-08-15 12:36
Het 'nadeel' van die Oosterlingen is dat ze graag plakken. Mijn Turk is net zo, we worden al gekscherend Klit en Band of Mag en Neet genoemd.
Mijn eerste kat (xSiamees) was net zo erg trouwens:
2 tellen nadat we haar hadden weggestuurd:
SenZ: ik val helaas buiten je eisen: Almelo is te ver en 9 en 10 jaar zijn geen kittens meer.
Sammie geeft niks om de onweer, hij slaapt gewoon door. Ik ben veeeeeel banger whahah
Froukje
Forever young
Geplaatst: 26-08-15 22:22
Neuj, geen last van. Tenminste, als het een beetje gewoon blijft. We hebben hier een paar weken geleden een bui recht boven ons dorp/huis gehad, en toen het leek of er zeecontainers uit de hemel werden gegooid zijn ze wel even onder het bed gedoken. Maar verder slapen ze gelukkig rustig verder, lopen met een rustige onweersbui zelfs vrolijk buiten muizen te vangen
Dushi wel?
Fotsy
Geplaatst: 26-08-15 22:36
Ja helaas wel in begin van het jaar, toen we bij DA gingen om te steriliseren vroeg hij of we ze niet nog 1 nestje wouden laten, dus kittens zijn al besteld. En zijn er twee dus gaat nog vechten worden, wie eentje krijgt Nu gaat alles eruit en zo snel als mogelijk.
Ik zou niet gedwongen vast laten houden. Het komt vanzelf wel.
@fotsie : gefeliciteerd met je kittens.
Ik heb net een nieuwe foto gekregen van Deaglan. Volgende week donderdag komt hij naar Nederland
Ik vind dat hij best wel op Cian lijkt, dus misschien zijn hun moeders dezelfde kater tegen het lijf gelopen Deaglan heeft een broertje die precies op Cian lijkt, ook kwa aftekeningen dus dat is wel grappig. Ik ben benieuwd wat Deaglan zijn vacht gaat doen, hij heeft aardige pluimpjes in zijn oren en zijn staart lijkt ook een beetje fluffy.
meisje_
Geplaatst: 27-08-15 10:08
Ohh tinkertreas wat een schatje!
Dushi weet ik niet of zij bang is voor onweer, hebben niks gehad hier tot nu toe.. Hadden wel heel veel gemeld vandaar de vraag..
Dushi trekt echt heel erg nr mij toe.. Schoonouders zijn n weekje hier en zij zeggen echt leuk om te zien zodra jou auto stopt na t werk is dushi een en al oor. En zodra ik binnenkom t eerste uur niet bij mij weg te slaan, heerlijk!