Ik kan het je echt aanraden Cabelona Mijn dames proppen zich er continu lekker in met zijn 4en. Heb daarom ook maar bh's ervoor gehaald in DD zodat ze er ook lekker inpassen. Stond alleen een beetje gek aan de kassa laatst bij de Primark met 4 bh's in compleet verschillende maten Kassameisje keek me maar een klein beetje gek aan
Oké 't zijn geen ratten maar moet deze foto toch even delen haha tijdje geleden is er bij ons op school een fotograaf geweest en kon je met heel veel dieren op de foto. De bedoeling daarvan was dat er 150 portretten van leerlingen met dieren door de school kwamen te hangen. En ja hoor, ik hang met m'n grote waterhoofd in school
Deze foto is het geworden haha.
Kreeg net ook nog een foto met 1 van de ratsels van school hihi.
Arrabel
Geplaatst: 07-01-14 16:23
Het is zo ver Ik kan er niet meer onderuit, ik moet Ciske vanavond in laten slapen Er is nog maar heel weinig van hem over en hij zou 26 januari pas 1 jaar zijn geworden. Hij heeft hoogstwaarschijnlijk een hypofyse tumor, daar zijn alle symptomen naar in ieder geval. We dachten (de dierenarts en ik) aan een middenoor ontsteking maar 2 antibiotica kuren verder is hij alleen nog maar verslechterd. Het is nu beter hem te laten gaan, hij heeft genoeg gestreden.
Dag lieve Ciske, dankjewel voor alles
Hier een filmpje van hoe Ciske er nu aan toe is, ik plaats dit voor educatieve doeleinden zodat je ooit een rat mocht zien met deze symptomen dan weet je wat het kan zijn. Ik moet er wel bij zeggen dat het een naar filmpje om te zien is dus mocht je er niet tegen kunnen kan je beter niet kijken. Je ziet Ciske op de bank eerst een beetje schuifelen maar zodra hij zich wilt wassen valt hij continue om.
Nathas
Geplaatst: 07-01-14 16:27
Heel veel sterkte arrabel, het is een zware beslissing maar wel de beste.
Wel leuke foto's Car_Friesje, zijn dat naakte muisjes?
Ahgossie Arrabel Blijft echt supernaar om een lief ratje te verliezen. Troost je maar met de gedachten dat hij echt een supergoed leven heeft gehad bij je en dat dit ook gewoon beter voor hem is.
Haha hang ik gisteren een BHschommetlje voor ze op, belaagd door de dames die er zo snel mogelijk inwillen. Liggen ze er nu alsnog niet in Maffe beesten. Wel heel lief om te zien nu trouwens dat mijn ratten nu in tweetallen liggen. De naakies bij elkaar in een van de huisjes en de harige dames met zijn 2 in een zelfgemaakt nest op de bovenste verdieping. Moet wel even Nugget in de gaten houden, ze lijkt een zelfde soort wond te hebben als kale.
Vanochtend is Wiggle heen gegaan. Veel te vroeg. Eigenlijk heb ik ook geen idee wat de oorzaak was, ze bleef iets achter op Spooky met de groei. Ze at gister avond moeizamer en vond ik haar een beetje lusteloos. Wilde vandaag met haar naar de DA, maar vanochtend leek ze weer wat op te knappen. Kwam ze vrolijk naar me toe. Even later schrok ik heel erg, ze lag in haar hangmatje naar adem te snakken. Ze maakte een paar stuiptrekkingen en viel naar beneden. Ze is toen bijna direct overleden.
Als jullie een idee hebben wat het zou kunnen zijn?
Tilmar
Geplaatst: 08-01-14 11:09
Sterkte allemaal met de zieke en overleden ratjes. Wat is het toch jammer van deze lieve huisdiertjes dat ze niet zo oud worden...
Leuk om al die ideetjes voor de kooi te zien! Die bh! Echt hilarisch
Kan inderdaad even duren bij RatRations, maar als je antwoord krijgt is het (in mijn geval althans) wel een uitgebreid antwoord waar je echt wat aan hebt
Sterkte Cabelona.
Saintelette
Geplaatst: 08-01-14 12:32
Jorinda schreef:
Kan inderdaad even duren bij RatRations, maar als je antwoord krijgt is het (in mijn geval althans) wel een uitgebreid antwoord waar je echt wat aan hebt
Okee bedankt! Mn voer raakte alleen op dus heb zelf van de 11a en b de kleinste hoeveelheid besteld om alvast te proberen ook gelijk de vitamines erbij besteld voor in het water Nadat ik die bult bij Pip heb ontdekt weet ik pas hoe dierbaar de ratjes me zijn, ze verdienen het allerbeste
welke supplementen heb je besteld? alleen daily Essentials is niet genoeg, aangezien daar geen calcium in zit. daily Essentials is alleen aanvulling van vitaminen, daarnaast heb je dan nog of calcivet, of daily rat 3 nodig voor calcium.
Tigress
Geplaatst: 08-01-14 21:09
Pfoeh, was ik vanmiddag even bang Hummer te verliezen!! Hele middag alleen maar geslapen, en nu hobbelt hij weer rond. Als internet weer werkt upload ik even een foto van vanmiddag. Ondanks het pijnlijke idee hem bijna te verliezen, is het nu al een dierbare foto voor me