Hier een kleine puppyspam. Eentje woont er bij mijn vader, waar al een reu van ons woont;

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSannee schreef:@Drico; oeh moet eerlijk zeggen dat ik niet zo in het fokkerswereldje zit en dus niet wist dat het was haha. We gaan met Evi niet showen in ieder geval. Jij gaat ze zeker allebei showen?
Misschien wel leuk om zoiets een keer te bekijken. Ben nog nooit op een show geweest. Tenminste, het is ook wel open voor bezoek zonder showhond toch?
moonsparkle schreef:Ja hoor iedereen mag bij shows komen kijken.
Wij mogen 9 september onze pup halen
Is het slim vast een afspraak bij de dierenarts te maken? Hij is 8,5e week als hij komt dus de week erna zal hij ook gevaccineerd moeten worden.
moonsparkle schreef:Bedankt voor je feedback, ik dacht om het eerste jaar wel helemaal te enten en daarna te laten titeren. Op zich ook wel fijn om een keer daarvoor inderdaad al bij de dierenarts te komen.
StalMelyn schreef:Kiwiwitje, heb weer een bestelling geplaatst![]()
Dit keer met buffel blaas, struisvogel luchtpijp (slokdarm van kameel heeft Bonne al wel een keer gehad en zal wel soortgelijk zijn?) En kippen maagjes.
Maar ik vind het vooral leuk al die diersoorten te zien: eend, kameel, buffel, rund, kip, hert en struisvogel. Bonne eet meer soorten vlees dan ik haha.
Super leuk zo te wisselen. Dit keer geen vis maar komt volgende keer wel weer.
StalMelyn schreef:Lugea schreef:Ik ga ook morgen weer even zitten om te bestellen. Ik zag een leuke kortingscode voorbij komen.
Serieus, mis ik weer wat haha. Soms doe ik zulke goede dingen en soms ben ik af en toe zo dom