Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoppieFilou schreef:Zou ook denken dat als ze echt zo languit ligt het eerder ontspanning is. Op het moment waarop ik de foto's heb gemaakt was ze ook niet aan het niezen/reutelen. En de warmte zal ook wel een rol spelen inderdaad, zeker met zo'n laf weer.
Denk dat ik het nog even aankijk voor ik echt start met de Draxxin.
Niet leuk inderdaad als ze zo vaak onder narcose moeten ivm slechte tanden he... En al helemaal niet als dat maar moeizaam gaat steeds. Jullie gebruiken ook gasanesthesie neem ik aan?
Pff nee ik begrijp dat ook niet... Ondertussen is het toch al een hele tijd geweten dat er veel meer bij komt kijken dan de meeste mensen denken. Kwam een tijdje terug nog in een dierenwinkel waar ik nog nooit eerder geweest was, hadden ze ook nog steeds konijnen en knaagdieren te koop. Snap niet dat daar van hogerop niks aan gedaan wordt.
MoppieFilou schreef:Bij mijn dierenarts wordt voor konijnen enkel gas gebruikt, ook voor de tandjes. Ze starten met het masker op mond en neus tot ze goed weg zijn en dan wordt het op de neus gezet zodat ze aan de mond kunnen werken, misschien is dat nog een optie om bij Chester te proberen? Zou denken dat ze daarmee sneller weer wakker zijn.
Inderdaad, ongelooflijk
NAIWHL schreef:Hoe is het afgelopen met het konijn gigi?
Ik vind dat konijnen echt ondergewaardeerde huisdieren zijn… Wordt veel te makkelijk over gedacht.Wat dat betreft kan je haast zeggen dat ze hun uiterlijk niet mee hebben. Zien er veel te leuk en floefig uit.
Fly_high schreef:Aww, wat een schatjes zeg!![]()
Ik heb die van mij na het koppelen nog paar dagen op neutraal terrein gehouden voor de zekerheid, volgens mij 3 of 4.
meisje_ schreef:Fly_high schreef:Aww, wat een schatjes zeg!![]()
Ik heb die van mij na het koppelen nog paar dagen op neutraal terrein gehouden voor de zekerheid, volgens mij 3 of 4.
Heb ze nu (op google advies) even uit elkaar gepakt en zet ze strakjes nog eens bij elkaar.
Wilde dat morgen ook doen en dan samen buiten. Dan kuis ik de ren even goed uit. Want ip hebben ze de hele tuin.