Proficiat met de vijfling Van

Instagram: jiptheaussie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xDenies schreef:Zojuist is te lezen op de facebookpagina van 'mijn' hondencursus dat zij alle lessen en cursussen stop zetten tot in ieder geval 6 april. Ik vind dat een hele goede beslissing. Losstaand van het Corona virus hadden de grasvelden het ook wel zwaar en ik zat zelf te twijfelen of ik niet gewoon nog 8 weken moest wachten om te beginnen (ook vanwege mijn revalidatie). Dit is dus een hele verstandige beslissing. Meerdere artikelen ook al gelezen dat honden wel een drager kunnen zijn dus hier word even niet gesnuffeld of kennisgemaakt tot zover dit iets kan doen.
Het is wel pittig hoor, ik hoop dat mensen het nu een beetje serieus gaan nemen (en dus niet met honderd man op een kluitje gaan staan in een supermarkt).
Morgen even de kliniek bellen wat hun doen.
Hoe gaat het met jullie?
xDenies schreef:Bijzonder want dat staat wel op het RIVM vermeld. Niet dat ik dat in acht zou nemen want mijn honden blijven gewoon bij mijMaar fijn dat het bij jou niet hoefde iig & ook fijn dat je aan de betere hand bent. Is het ook echt corona geweest of werd je (ook) niet getest? Sterkte nog iig!
Van schreef:Jeetje wat naar Norwayfjord
Ik heb gelukkig een reden om zoveel mogelijk thuis te blijvenAlleen mijn zoontje vermaken is wat anders
Hopelijk is het voorbij tegen de tijd dat de pups weg mogen. Er gaan er 3 naar het buitenland...
Skippy01 schreef:Ze testen niet of nauwelijks he, te weinig test kits, dus testen alleen als je echt een risicogroep bent of al met flinke klachten in het ziekenhuis terecht komt. De rest moet 'uitzieken thuis'. Dat moet je met griep ook, dan hoeft je hond ook niet uit huis natuurlijk. Dus handhaving op rivm beleid is in dat opzicht wat lastig, zonder tests...
KimD schreef:Skippy01 schreef:Ze testen niet of nauwelijks he, te weinig test kits, dus testen alleen als je echt een risicogroep bent of al met flinke klachten in het ziekenhuis terecht komt. De rest moet 'uitzieken thuis'. Dat moet je met griep ook, dan hoeft je hond ook niet uit huis natuurlijk. Dus handhaving op rivm beleid is in dat opzicht wat lastig, zonder tests...
Dat is nu, 1,5 week geleden waren ze nog wat makkelijker met mensen die getest moesten worden. Toen was de hel nog niet zo extreem los.
Van schreef:Nog 10 weken voor de eerste 2 mogen vertrekken dus hopelijk komt het goed en anders moeten ze maar langer blijven
Puppy bezoek pas over 3 weken en zoveel komen er niet gezien de 3 naar het buitenland en eentje voor mezelf
Mijn zoontje staat erop dat we de pup met het blesje houden maar dat is een reu dus dat word hem sowieso niet