Puppy erbij 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

finnens

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 07:52

Whaha dat is best handig :D hier kan pup 'plat', op de zei stilliggen dus. Kan ook wel handig zijn bij da.

Leuke foto kim, slimme hond!

Hier niet zo heel vaak teken. Heb er eigenlijk ook nooit wat voor gegeven..

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 08:14

Candalisa ahh wat heeft mila een leuk snoetje ! Echt Prachtige pup
Kiwiwitje wat fijn dat het chippen goed ging ! Wat worden ze al groot

Hier hebben de hondjes bijna nooit teken gehad.
De wondjes in candy’s gezicht zijn langzaam aan het helen. Ben ik heel erg blij om ! Hopelijk vanaf nu alleen nog maar goed nieuws

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 09:20

Wij hebben altijd scalibor banden gebruikt bij onze duitse herder, die werkten prima. Zelfs in Frankrijk waar echt wel veel teken zitten heb ik nooit of zelden een teek van haar af moeten halen.

Ik leer ook altijd 'plat' aan, na zit en af. Puur inderdaad omdat het handig is bij de DA, maar ook tijdens borstelen en dergelijke is het heel fijn als ze een beetje meewerken :P

Kiwiwitje wat fijn dat ze zo stoer waren met chippen!
Die van ons is maandag aan de beurt en dan worden ze ook gelijk aan de namen gekoppeld.

Ik hoop ook voor je dat het nu klaar is met alle narigheid rondom Candy, Biggirl! Moet toch haast wel?

Nog 2,5 week voordat ons meisje komt := Ik ben echt zo benieuwd hoe ze het doet en welke pup het uiteindelijk gaat worden.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-19 09:28

Jullie weten nog niet hoe ze gaat heten Liesje? Of mocht je zelf kiezen?

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 11:03

DF, ik wil straks ook over op in de ochtend vlees en in de avond brok. Of in de avond ook gewoon vlees. Maar wil wel dat hij aan brok went gezien de reizen die gaan komen en vlees dan echt geen optie is :')

Simone, leuk account en wat een tof paard heb je zeg! (lekker ontopic I know haha maar wilde het wel even kwijt)

candalisa, wat een dotje zeg!

suze_, jeetje wat een nachtmerrie, hopelijk weet hij nu wel het verschil tussen een "krentje" en een teek :P Snap dat je geschrokken was. Bah haha.

Haha Kaus, ik moet eerlijk bekennen dat ik dat ook ooit eens gedacht heb, oeps :+

Leuke foto Kim :D

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 11:09

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 12:32

Ja klopt KC! Ik heb deze toen enorm overwogen en gepast van iemand anders. Alleen hij bleef in elke maat over de schouders heen zitten -O- Ik denk dat Dexter gewoon te smal is voor dit tuig :=

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 13:46

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-19 14:05

KarmaChansy schreef:
Ik zat te denken, ik heb mijn WP harnes hier laten maken, ik zie dat je ook een gewoon harnas op maat kan laten maken in jou gewenste kleur! Vind de prijs nog wel meevallen voor het op maat maken. :D

https://www.k9crew.co.uk/harnesses/4cm- ... rness.html

Kijk dan ook eens op magweb.cz
Die hebben ook van alles aan printjes enzo

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 14:24

Haha thanks gibraldi! Helaas niet mijn paard, wel een geweldig beest :P

Plat ga ik ook aanleren! Wat fijn dat jullie dat allemaal aanleren, zal jullie DA blij mee zijn. Meeste honden kunnen echt helemaal niks. :')

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-19 14:26

Simoonzel schreef:
Haha thanks gibraldi! Helaas niet mijn paard, wel een geweldig beest :P

Plat ga ik ook aanleren! Wat fijn dat jullie dat allemaal aanleren, zal jullie DA blij mee zijn. Meeste honden kunnen echt helemaal niks. :')

Ik merk het met Boellie en Chick bij de fysio dat het zo onhandig is dat ze niet plat blijven liggen :P

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 14:26

Ik vind die stijl niet zo passen op mijn smalle hondjes. Vind dat echt tuigen voor grote stoere honden :=

Voor een WP harnas zou ik nog wel graag zoiets willen.

Simone, hier kunnen ze het wel maar doen bij de DA, ho maar := Dexter kan sowieso zijn opwinding niet aan als de DA aan hem zit. En Dundy vindt het zo spannend dat ie verstijft. Is wel handig soms. Die gaat echt nergens heen en als je een poot optilt en loslaat houdt hij die uit zichzelf wel omhoog _O-

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 14:31

Naya is ook suuuuper opgewonden bij de DA maarja .. Naya is bij iedereen super opgewonden. Hoezo aussie's zijn schuw naar vreemde mensen ? :P Was wel een karaktereigenschap waarop ik de aussie heb gekozen haha 8)7
Mijn DA vind het ook al heel wat dat naya op de weegschaal gaat en mooi blijft..

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 16:51

xLaraaj schreef:
Naya is ook suuuuper opgewonden bij de DA maarja .. Naya is bij iedereen super opgewonden. Hoezo aussie's zijn schuw naar vreemde mensen ? :P Was wel een karaktereigenschap waarop ik de aussie heb gekozen haha 8)7
Mijn DA vind het ook al heel wat dat naya op de weegschaal gaat en mooi blijft..

Ik ken serieus geen één Aussie die niet stuitert als ze andere mensen / honden zien. Zijn allemaal van die bromtollen

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 17:11

Haha blij om te horen :P al ken ik er wel die wat schuw zijn en eerst de kat uit de boom kijken. Maar ben dus niet de uitzondering op de regel :D

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 17:44

Ik ken inderdaad ook alleen maar idioot blije aussies _O- Ken er alleen niet één die vriendelijk is naar andere honden -O-

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 17:50

Ik ken er juist maar 1 die niet met andere honden kan (of moeilijker allesinds). En kan er idd meerdere die terughoudend zijn naar vreemden.

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 08:03

Ik ken er geen ... :+
Gaan jullie dit weekend nog wat leuks doen met de honden? Zondag schijnt het heel lekker weer te worden.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 08:24

Hier ook weinig aussies. Mijn mix word wel blij van iedereen haha. Kan dus ook alecht stilzitten rondom mensen :')

Hier zondag even vriend lief aankijken, miss kunnen we met nala ergens naar toe waar ze nog wat meer ervaring met water kan krijgen zodat het leuker word :D

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 09:37

Hier staat een fotoshoot gepland. Zondagochtend weer puppycursus en in de middag wellicht richting strand.

Twilight, vindt ze water niks?

Jij nog plannen Simone?

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-19 09:41

Simoonzel schreef:
Ik ken er geen ... :+
Gaan jullie dit weekend nog wat leuks doen met de honden? Zondag schijnt het heel lekker weer te worden.

Lekker naar buiten met de wurmpjes! :D :D

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 09:48

Hier nog geen plannen voor het weekend met de hondjes. Vanavond wel puppycursus.

Hier in de buurt is een beekje en candy trekt daar erg na toe. Alleen weer ik niet of het al verstandig is om haar te laten zwemmen. Kan dat kwaad op haar leeftijd of is het juist goed om haar daar al kennis mee te laten maken?

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 10:13

Dundy is helemaal in orde bevonden door de orthopeed. Zijn heupen, bekken en wervels zijn op de foto geweest en die zeggen er helemaal goed uit. Niks op aan te merken. Hij had geen geïrriteerde gewrichten, geen strakke spieren en juist de meest soepele liezen die de DA had gezien :Y)

Wel was zijn bekken wat stijf maar eigenlijk minimaal. Kan zijn dat dat verbetert is doordat hij afgelopen twee weken dus alleen maar rust heeft gehad. Daarom nog twee weken rust en misschien nog langs de fysio. En daarna kijken wat langzaam opbouwen met frisbee en eventueel behendigheid met hem doet.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-19 11:05

Wat goed Kaus! :D

Puppyspam! Morgen alweer 6 weken

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 11:46

biggirl schreef:
Hier nog geen plannen voor het weekend met de hondjes. Vanavond wel puppycursus.

Hier in de buurt is een beekje en candy trekt daar erg na toe. Alleen weer ik niet of het al verstandig is om haar te laten zwemmen. Kan dat kwaad op haar leeftijd of is het juist goed om haar daar al kennis mee te laten maken?

Kan geen kwaad hoor, hier ook gewoon mee naar de zee. :j
Maar goed ik heb dan ook graag waterratten.