Leuke foto kim, slimme hond!
Hier niet zo heel vaak teken. Heb er eigenlijk ook nooit wat voor gegeven..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KarmaChansy schreef:Ik zat te denken, ik heb mijn WP harnes hier laten maken, ik zie dat je ook een gewoon harnas op maat kan laten maken in jou gewenste kleur! Vind de prijs nog wel meevallen voor het op maat maken.![]()
https://www.k9crew.co.uk/harnesses/4cm- ... rness.html
Simoonzel schreef:Haha thanks gibraldi! Helaas niet mijn paard, wel een geweldig beest
Plat ga ik ook aanleren! Wat fijn dat jullie dat allemaal aanleren, zal jullie DA blij mee zijn. Meeste honden kunnen echt helemaal niks.
xLaraaj schreef:Naya is ook suuuuper opgewonden bij de DA maarja .. Naya is bij iedereen super opgewonden. Hoezo aussie's zijn schuw naar vreemde mensen ?Was wel een karaktereigenschap waarop ik de aussie heb gekozen haha
![]()
Mijn DA vind het ook al heel wat dat naya op de weegschaal gaat en mooi blijft..
biggirl schreef:Hier nog geen plannen voor het weekend met de hondjes. Vanavond wel puppycursus.
Hier in de buurt is een beekje en candy trekt daar erg na toe. Alleen weer ik niet of het al verstandig is om haar te laten zwemmen. Kan dat kwaad op haar leeftijd of is het juist goed om haar daar al kennis mee te laten maken?