Kittenkletstopic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 09:57

Katertjes zijn heel gemakkelijk, dat gaat 9 van de 10 keer wel goed samen.

Hier lagen ze samen heel verveeld op de paal net

Afbeelding

ForbiddenpieJarig

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 11:50

Noah is begonnen met het wisselen. Eerste hoektandje is weg. Ik vind het drie keer niks. Vind het zo zielig, haha
Ik heb sowieso niks met tanden, zeker niet als ze uitvallen.

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 12:03

Meeste kans op mislukken zijn 2 poesjes imo. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Ligt ook heel erg aan indiv karaktertjes.
Ik heb in mijn omgeving toch een aantal x gezien dat oosterse katten pittiger en actiever zijn en daardoor minder goed samen konden met de wat passievere htk. Maar goed ook daar geldt; uitzonderingen daar gelaten.

Meeste kans: poes en kater (evt uit 1 nest) of 2 katertjes .

Ferera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 13:47

Oke top, bedankt voor jullie antwoorden! Eind september krijgt Sem een vriendje erbij

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 17:33

Ferera schreef:
Kunnen 2 katers over het algemeen wel goed bij elkaar? Of beter een kater en een poesje?

Wij hebben 4 katers en binnenkort komt daar een 5e bij :D

Mijn man had gisteren hulp toen hij een kast in elkaar ging zetten :+
Afbeelding

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 18:26

Oosterse kunnen inderdaad vreselijke rotzakken zijn tegenover andere katten. Hier gaat het helaas ook niet tussen mijn HTK en de Vannen.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 18:34

Zowiezo is het altijd goed om te kijken wat voor karakters je bij elkaar zet. :)

Heb je een wat timide of angstige kat zet er dan geen dominante etter of een timide/angstige kat bij.
De eerste zal je kat alle hoeken vh huis laten zien als je pech hebt en met de 2e is de kans aanzienlijk dat ze elkaar versterken in hun angsten.
Zoek goed naar een stabiele kat, liefst zo 1 die als de angstige blaast oid denkt 'joh, doe normaal' en een stukje verderop gaat zitten ipv op de angstige kat in te hakken.
Kan ff duren voor je er zo 1 vind, maar ze zijn er wel. :)

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 18:42

toen mijn kater er nog was ging het super. Hij was gek op de HTK, op alle katten trouwens verwelkomde zelfs andere open katers met open pootjes(wel A typisch voor een Van maar goed :+). Elke keer als mijn andere Van de HTK weer liep te treiteren kwam hij er tussen.

Sinds hij dood is zit mijn HTK vooral in de ren, ze zit liever bij de konijnen dan bij de andere katten. Al de kittens weg zijn laat ik haar vrij naar buiten gaan, sta daar zelf dan wel niet helemaal achter maar dit is ook niks voor haar.

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:04

als ze nog klein zijn dan zou het wel moeten lukken denk ik, hier ging en gaat dit opvallend goed, twee en half jaar geleden 3 kattinnen en ging heel goed, hebben wel een mindere band met elkaar, jammer dat geenenkele meer leeft dan nieuwe kittens gered uit verschillende nestjes en dat was 1 kater en 3 kattinnen, ging ook opvallend goed samen, mijn overleden kattin en de kater waren echt heel goeie maatjes, ocharme hij was er het hart van in, dus daarom beslist om 1 kattin nog niet te steriliseren (al de rest wel) en met haar kittens erbij gaat het ook weer heel goed samen. Hoop dat ze nu een lang en gelukkig leven mogen hebben _/-\o_
Laatst bijgewerkt door Fotsy op 25-08-15 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-15 22:07

MarloesRixt schreef:
Wat zijn ze allemaal toch knap!
En de kuikens smaken weer goed zie ik, hahaha.

Mag ik even smelten? Een filmpje van gisteravond. http://youtu.be/IZw8ptdxXmg

Oooh wat zoet. <3

Van.. Komt er bij jullie nog een nestje hierna?

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:25

Waarschijnlijk wel. Ik ben nog steeds opzoek naar een kater, als ik die vind en hij is onverwant aan Nini dan wil ik nog een nestje tussen die 2 en vind ik geen kater dan laat ik haar weer dekken in de hoop dan wel een katertje te krijgen

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-15 22:26

Oeh een katertje.. <3

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:38

Ja eigenaar van de vader van dit nest heeft een heel gaaf katertje in een nest van haar zitten maar die houdt ze zelf _-:(

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-15 22:39

Wat flauw!!

O:)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 09:05

Ben op internet alvast aan het kijken naar krabpalen enzo. Wist niet dat Lief dat ook had, zulke leuke dingen allemaal! :D

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 09:10

Zorg wel dat je ook een beetje een stevige paal hebt.. Heb er hier 1 staan van de lidl, maar die gaat geregeld bijna tegen de grond als ze heel enthousiast van de bank op de paal willen springen.
Gelukkig houd de kast erachter hem dan net genoeg tegen _O-

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 09:38

We hebben hier in huis helemaal geen plekjes waar de katten kunnen slapen. Dus ze hebben echt geen keus. Ze moeten wel bij mijn zoontje op het speelkleed gaan liggen :(:) :D

Rare beesten. Ik heb het maar opgegeven om ze weg te halen, ze gaan hier steeds liggen terwijl mijn zoontje er speelt. Dus ze zullen het wel gezellig vinden om aan hun staart en oren getrokken te worden :D

(Voor de duidelijkheid : ik blijf erbij zodat kind en katten elkaar geen pijn doen ;) )

Afbeelding

Afbeelding

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 09:43

_O- _O- Heerlijke foto's!

Bekend kleed ook trouwens :P Die had mijn broertje 17 jaar geleden ook al liggen :+

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 09:48

Mag ik me melden? Heb geen kitten(s).. Maar Ik zou weleens een leuke (jonge) kitten willen fotograferen voor mijn portfolio. Heb al eerder oproepjes geplaatst op de bokt markt maar eigenlijk geen reactie op gehad.

Shoot vind bij je thuis plaats, mits het in/heel vlakbij Utrecht is. (Heb mobiele studio maar is wel even sjouwen haha)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 09:52

S_en_Z schreef:
Mag ik me melden? Heb geen kitten(s).. Maar Ik zou weleens een leuke (jonge) kitten willen fotograferen voor mijn portfolio. Heb al eerder oproepjes geplaatst op de bokt markt maar eigenlijk geen reactie op gehad.

Shoot vind bij je thuis plaats, mits het in/heel vlakbij Utrecht is. (Heb mobiele studio maar is wel even sjouwen haha)

Je bent hier altijd welkom hoor, woon nabij Gorinchem, half uurtje van Utrecht.

Het is alleen geen inimini kitten meer maar nog wel kitten haha.

Afbeelding

Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:01

Bij mij ook altijd welkom, zou ik heel leuk vinden! Poezen zijn er alleen pas over 3,5 week. ;)

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:29

Hier ook 2 stuks aanwezig die zich gemakkelijk laten fotograferen, 1 bijzonder fotogenieke :). Woon bij Arnhem.

Afbeelding

Afbeelding

Ferera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:35

Je mag Sem wel lenen hoor, alleen krijg je die denk alleen goed op de foto als hij slaapt of net wakker is }>

Afbeelding

Afbeelding

Edit: sorry voor de grote foto's!

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 11:19

TinkerTreas schreef:
We hebben hier in huis helemaal geen plekjes waar de katten kunnen slapen. Dus ze hebben echt geen keus. Ze moeten wel bij mijn zoontje op het speelkleed gaan liggen :(:) :D

Rare beesten. Ik heb het maar opgegeven om ze weg te halen, ze gaan hier steeds liggen terwijl mijn zoontje er speelt. Dus ze zullen het wel gezellig vinden om aan hun staart en oren getrokken te worden :D

(Voor de duidelijkheid : ik blijf erbij zodat kind en katten elkaar geen pijn doen ;) )

[ [url=m/dT8zyn.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/cPeO7v.jpg]Afbeelding[/url] ]

hier precies hetzelfde :D en als de katten er niet bijliggen ligt de hond er wel :P
Afbeelding

Afbeelding

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 12:03

Leuke foto's Van <3

Ik heb nog een leuke, al wist Nathan niet zeker of hij het nu leuk moest vinden of niet :D

Afbeelding