Hij is vannacht wel afgevallen en had een nat bekje maar er ging met gemak 13 ml recovery in en wat stukken appel. Hij ging de laatste dagen direct zijn huisje in als je hem terug in de bak zette. Nu ging hij proberen om paardenbloemen te eten en wat hooi en hij is later ook in het hooi in slaap gevallen. Hij ziet er ook heel veel beter uit. We gaan hem nu iedere 2 uur voeren en ze mogen straks nog even door het huis banjeren.
Ik ben gewoon erg boos dat dit kon gebeuren. Dinsdag moet hij contact met mij opnemen en dan wil ik wel horen waarom dit gebeurd is. Ik kan nu wel heel kwaad op hem zijn maar hij zal dit niet bewust gedaan hebben.
DubbelFun
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-15 11:29
Maar het doet het vertrouwen in een DA ook geen goed.
Ik had het binnenspul net buiten gezet komt er een fikse bui over... nu ja ze kunnen droog schuilen...
Nee inderdaad, ik ben het vertrouwen in deze man wel kwijt en zou niet nog eens bij hem willen komen met mijn ventjes.
Bans heeft net weer 14ml Recovery gegeten en een halve stronk lof en ik de bak is hij verder gegaan aan de paardenbloemen. Het gaat een stuk beter met hem dan de dag na de eerste behandeling.
Is wel leuk om te zien, sommigen blijven net zolang onder een steen of schuilhuisje zitten tot ze het echt te bar vinden worden en rennen dan keihard naar binnen
Ze zijn heel rap hoor! Als ze hier rond rennen en je trekt een zakje of de koelkast open dan verbaast het me steeds hoe snel ze naar je toe kunnen racen.
Banzai lijkt weer goed op weg om de oude te worden. Hij heeft vandaag zelf zijn groenvoer gegeten, eet volop brokjes en bedelt als een malle om iets lekkers. Hij is ook niet meer afgevallen.
Juliette, fijn dat het met jouw beestjes zo goed gaat!
Zo'n schatje en volgens mij een ideale combi met een aantal van mijn zeugen (maar eerst moet hij wel groeien )
Ook zit ik vandaag een beetje op wacht bij de US-teddy zeug van mijn vriend, Athena zit alsmaar kuiltjes te maken en rond te draaien dus wie weet gaat ze bevallen of ze neemt me in de maling natuurlijk
Wat een mooi beestje! Spannend dat je zit te wachten op baby's.
Ik heb Banzai vandaag voor het eerst sinds twee weken niet hoeven bijvoeren met Recovery en hij blijft in gewicht toenemen. Hij zat vanmiddag al weer op 1051.
Hier vanmorgen een cavia met een hooitje die in het oog zat gauw verwijderd en schoon gemaakt en had nog cavasan dus nu vandaag lekker veel gezalfd hopelijk gaat het snel beter.