hier heb ik aan de onderkant rondom plexi en bij de plateau's kon ik dat ook ertussen klikken..
die zaten bij mij erbij... 10stuks..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Saintelette schreef:Ja wij hadden het vermoeden al dat er gewoon plexiglas in kon, vandaar dat we zelf al een plaat hebben aangeschaftbeetje jammer dat die eigenlijk gewoon bij de kooi hoorden te zitten hahaha
Citaat:Ik wou graag even een tip verspreiden! Ik moest laatst mijn ratjes laten inslapen en mijn dierenarts vroeg er een belachelijk prijs voor. Ik heb toen alle (maar ook echt alle) dierenartsen in Den Haag en omgeving opgebeld en gevraagd naar de prijs, die varieerde van 60-150 euro. Tot ik de laatste dierenarts belde, Dierenkliniek Stevinstraat, in Scheveningen. Zij vroegen 7e per ratje. Ze waren ongelofelijk lief voor de beestjes, lieten mij in alle rust afscheid nemen, en namen echt de tijd ervoor.
Ze legde uit dat dierenartsen kunnen vragen wat ze willen voor het inslapen, maar eigenlijk kost het hun helemaal niks zo een klein prikje. Ze proberen gewoon veel te verdienen eraan! En zij vonden dat daardoor dieren onnodig gingen lijden als mensen het niet wouden/konden betalen. Ik vond dat zo vriendelijk van ze!
Dus mocht je in de buurt wonen, en (ik hoop het niet voor je!!) een beestje moeten laten inslapen, zou ik echt hun even bellen!