Moest ik plek (en geld
) hebben voor zo'n grote bende nijnen zou ik het wel weten
Ik heb nog een vraagje voor jullie. Loesje blijkt alles te lusten, nooit genoeg te hebben en te eten aan het tempo van een sneltrein
. Lilly daarentegen is altijd al een enorm trage eter geweest, en ze eet vaak ook niet alles in één keer op. Iemand handigere tips dan ze steeds apart zetten tijdens etenstijd? Als ik ze gewoon uit hetzelfde bord laat eten eet Loesje meer dan 75% op denk ik... Nu heb ik er even een hekje tussen gedaan (had Loesje al aan de kant gezwierd, waterbakje om en Lilly haar bord naar zich toe getrokken
) maar dan moet ik ze iedere keer minstens een uur scheiden voor Lilly alles op heeft. Lijkt me niet fijn voor hen maar ik heb er ook niet altijd de tijd voor.
. Zo lang zouden ze allemaal wel bij ons mogen blijven he
Ga eens kijken of ik zoiets zou kunnen maken. Ze heeft wel snel de neiging zich opgesloten te voelen en dan niet meer te willen eten, dus ze zal er wel aan moeten wennen denk ik.
. Hekje er tussenuit en Loesje wat vers hooi en tarwe gegeven in de hoop dat ze dat zou eten, maar brokjes zijn lekkerder natuurlijk. Wat een moeite dat dat beest doet om aan die brokjes te geraken, niet normaal 

. Ik was al zover dat ik het deurtje dicht mocht doen terwijl ze at, en als ze er dan uit wilde deed ik het zelf meteen open. Dat ging al een paar keer goed en meestal is ze wel een minuut of 10-15 aan het eten, dus ik dacht vandaag ondertussen de ren al schoon te maken. Regelmatig gekeken of er nog geen konijn naar buiten wilde, maar nee hoor, lekker aan het smullen. Ik draai me om, komt mevrouw vrolijk de kattenbak uitgehupst