Bedankt! Ik ben dus eigenlijk helemaal niet verkouden (niet snotteren enz). Een griep begint hier wel altijd met keelpijn maar vind het een beetje toevallig om nu spontaan een griepje te krijgen terwijl ik juist heel goed ga. Meestal zit daar wel een opbouw in.
Mijn honden gaan in ieder geval niet naar een hondenopvang Kan het RIVM hoog en laag springen.
RoosvanBlue
Geplaatst: 14-03-20 09:08
Mijn volgorde was grieperig zonder snotteren, toen snotteren, toen keelpijn en daarna hoesten (in ongeveer 2 weken). Ook ik was lang niet ziek geweest. Dus kan nog steeds een verkoudheid zijn. Maar ik zal het niet bagatelliseren want voor hetzelfde geldt is het wel iets anders. Hoe gaat het nu?
Ik ga zo met Jones weer eens naar behendigheid. Dat is echt een heel leuk klasje waarbij we alles op maat kunnen doen voor Jones, want hij kan natuurlijk niet echt veel doen met zijn pootjes. Dus de sprongen nagenoeg op de grond, wat hoopers erbij en alles rustig aan. Hij vindt dat zo leuk
CupCakes_
Geplaatst: 15-03-20 13:04
Wij hebben vandaag een bij-kom-dag van de verbouwing, heerlijk alle tijd voor Jip vandaag. Nog twee weken en dan gaan we hopelijk alle spullen verhuizen. De vervolg cursus hebben we afgerond, misschien eens kijken voor 'basis werkhond' om te zien wat hij het leukste vind om te doen.
De foto's zijn van afgelopen week, toen er zon was
Ja nog wel wat keelpijn maar kan weer fatsoenlijk ademhalen. Toch blijf ik nog wel even voorzichtig en ga morgen ook even de revalidatie kliniek bellen met wat zij willen.
Hier weer rust in huis (voor even ). Alle honden zijn weer terug waar ze horen.
Net alvast weer zomerinkopen gedaan, De schelp was vorig jaar kapot gegaan.
Ze hadden ze eindelijk weer bij de action
Hopenlijk komende donderdag nieuwe wandelschoenen kopen, die wat ik nu heb zijn echt kapot, dus tijd voor nieuwe! Het loopt toch een stuk lekkerder als ik die aanheb.
Die badjes zijn echt onmisbaar hier als het warm is. Ik zet hem ook regelmatig tegen het bankje aan en ga er dan zelf met de voeten in. Tot groot plezier van gioia
Hier een vijfling rijker [ [url=m/qaXodW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jeeee gefeliciteerd!
RoosvanBlue
Geplaatst: 15-03-20 16:39
Wie heeft er hier trouwens allemaal instagram en onder welke naam? Misschien leuk om elkaar daar ook te volgen voor de foto's. Want anders ga ik echt dit topic vol spammen straks Ik ben roosroosd.