Hmm mam wil de konijnen van hun (Bob en Luna) niet in de rookhut , maar vandaag weer geen water en geen hooi en alleen biks gehad (met een wortel ) . Begin er aardig chagy van te worden , gok dat pa niet over het hekje meer komen kan . En hij is van de oude garde dus ach kan geen kwaad . En [naam] mag het oplossen pfft , nu weer nadenken over een oplossing
Ze zijn buiten konijnen en dat durf ik hier niet nu , dan moet een ren eerst marter proof gemaakt worden.. En dan slaap ik waarschijnlijk nog niet , vind het idee dat er een konijnenmoordenaar buiten loopt best spannend .
laughterline
Geplaatst: 31-01-19 15:45
Hallo hallo zou ik hier mee mogen kletsen? Ik zal mezelf + konijntjes even voorstellen.
Ik ben Wilke, 25 jaar en ben 2,5 maand geleden officieel verhuisd naar Zuid Afrika. Daar begeleid ik dagelijks buitenritten in de mooie natuur.
Vorige week heb ik twee konijntjes geadopteerd van m’n werk -we hebben er ietsje te veel-. Vorige week hebben m’n vriend en ik een hok gemaakt -beste relatietest ooit- en waren ze klaar om naar hun nieuwe thuis te gaan.
Meet de zusjes Lily & Hazel, nu ongeveer 3 maanden oud.
En dit is hun huisje al heb ik het bruine ‘mandje’ er nu uit gehaald, nam toch iets te veel ruimte in beslag!
Ze beginnen steeds meer aan mij te wennen, meestal ga ik bij ze in het hok zitten als ik thuis kom en klimmen ze op me. Al is Hazel nog wat bangig en terughoudend. Hopelijk verandert dat nog