Wauw! Vijfde keer en dan al zo netjes! Vind blij flyball altijd zo knap dat ze gewoon over die hekjes heen springen terwijl ze er ook omheen kunnen springen. Denk niet dat ik die van mij ooit zo ver krijg
Kenai is een snelle meerder hij id ookwel vaak met Daeva mee naar training gegaan dus heeft hetw el al gezien.
fannetje
Geplaatst: 16-05-18 21:17
Knappe pupsels! En Kenai doet het goed zeg! Nog even een paar fotootjes bij het water vandaag Twijfel nog of het geen zeehond is,ze kan iig bubbels blazen
Iedereen heeft honden die willen zwemmen behalve ik Dexter zet geen voetje in het water, voor geen goud. Eens geprobeerd om hem met zn pootjes erin te zetten, samen in het water (shock therapie, eens kijken of het wilde) maar dat ging al gillend Nooit weer dus.
Wij verliezen heel vaak balletjes op het strandje hier omdat we ze dan te ver in het water gooien en dan halen ze ze niet meer op. Dan zoeken we altijd even een retriever op die m voor ons uit het water wil vissen
Ik vroeg me trouwens af wat jullie in de bench hebben liggen? Een fleece kleedje lijkt me niet echt zacht liggen, maar een heel kussen kunnen ze niet aan de kant schuiven als ze het te warm vinden. Dilemma
Je zou de helft of driekwart een kussen kunnen doen en daaronder bijv. een dun kleedje. Dan heb je op de hele bodem een dun kleedje en de helft een kussen, dan kunnen ze kiezen, tenminste als de bench groot genoeg is.
Ik zit nog te twijfelen of wij de bench gaan gebruiken. We hebben dit bij onze vorige drie honden nooit gedaan en het ding staat te verstoffen in de schuur.
Zoe_97
Geplaatst: 17-05-18 09:51
Ik heb zo’n benchkussen van 51 degene north. Zijn afwasbaar en dus genoeg dat ze het aan de kant kunnen schuiven. Als deze versleten zijn denk ik dat ik er gewoon een vetbed in leg. Ik heb op show al zoveel verbedden gewonnen dat ik een hele stapel heb liggen en momenteel worden die enkel op show of in de auto gebruikt.
Toevoeging: als pup had ik enkel 2 dikke fleece dekens van de action. Slopers krijgen echt geen mooie dure kussen hier.
ik had heb altijd een vetbed in bench met daarop een dikker "bolletjeskussen" (zoals zitzakken, zelfgemaakt, vinden ze hier geweldig om te "kneden") of 2 dunnere zoals die van 51 Degree North. Ware het niet dat Cita daar soms om de een of andere bizarre reden de ritsen van begint af te bijten. Totdat ik de ritsen hersteld heb, heeft zij nu een badmatje vd Ikea en kinderdons op haar vetbed. Indien te warm of voor meer nest gevoel, modelleerd ze zelf alles