Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_sharonnn schreef:Ik zou gewoon naar de dierenarts gaan met zoiets
LoveUggs schreef:Heeft iemand van jullie tips voor een grotere brok?
Ik voer nu purizon waar ik dik tevreden over ben, maar Sammie kouwt de brokken niet door, wat, zo nu en dan, overgeven tot gevolg heeft. De grotere brokken die wij voor de tanden hebben kouwt hij wel goed. (Maar kosten een godsvermogen voor 3.5 kilo)
Ik ben dus op zoek naar een graanvrije brok van +-1/1.5 cm groot zodat meneer moet kouwen.
Natalie36 schreef:Hoe is het nu met sammy?
Heb je al geprobeerd hem te kammen? Heel soms heeft 1 van de katten hier een klein knoopje ergens in de vacht zitten en dat kan met spelen best irriteren. Met borstelen kom je ze vaak wel tegen en met een hele fijne kam krijg je ze er ook wel uit. Ik wist ook niet dat dit bij kortharige katten kon.
gaby12 schreef:LoveUggs schreef:Heeft iemand van jullie tips voor een grotere brok?
Ik voer nu purizon waar ik dik tevreden over ben, maar Sammie kouwt de brokken niet door, wat, zo nu en dan, overgeven tot gevolg heeft. De grotere brokken die wij voor de tanden hebben kouwt hij wel goed. (Maar kosten een godsvermogen voor 3.5 kilo)
Ik ben dus op zoek naar een graanvrije brok van +-1/1.5 cm groot zodat meneer moet kouwen.
https://www.zooplus.nl/shop/katten/katt ... ult/575662
Dit is een hele grote brok die met smaak word gegeten.
https://www.zooplus.nl/shop/katten/katt ... elle/47591
Deze zijn ook groot maar werd minder smakelijk gegeten hier.
nafkedemi schreef:het leed dat een pilletje geven heet....
men neme een kat die ivm een gebitsbehandeling antibiotica moet.
kat is van nature wat voorzichtig en ruikt dondersgoed als er wat door haar eten zit, pilletje moet dus gewoon rechtstreeks in de bek gegeven worden, malen door voer, iets lekkers oid is al geprobeerd. boven op de krabpaal gaan zitten CHECK
verstoppen in 1 van de huisjes in de krabpalen CHECK
in de kattenbak gaan zitten CHECK
onder het bed gaan zitten CHECK
oohhh was ze maar niet zo slim ...
gelukkig is ze er woensdag weer van af, als ik haar eenmaal te pakken heb zit het pilletje er namelijk zo in ggrrrr