Porthos had wat spatjes wat erin resulteerde dat hij wel ff zou bepalen wie wat en waar ging in het huis.
Mooi niet dus en sinds ik daar strakker op zit gaat het weer een stuk beter.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar die heb ik wel echt voor mijn eigen plezier. Fleur vond het leven een stuk beter toen ze nog alleen met mij was
Ik merk dat de katten wel interactie onderling hebben, soms elkaar ook wel op zoeken maar elkaar soms ook wel kunnen schieten. Ik zie ook dat vooral kittens erg graag interactie met andere katten hebben, wanneer ze ouder worden lijkt de interactie minder te worden. Voor een kitten is het m.i. dus eigenlijk wel wenselijk om ook andere katten te hebben, voor een volwassen kat lijkt dat minder noodzakelijk. Mijn katten komen overigens overdag ook allemaal buiten, dus wat ze daar doen weet ik niet precies, maar heb het idee dat ze daardoor wel ook minder samen spelen, omdat ze heel veel prikkels en afleiding hebben bij het buiten spelen.
) en het zijn beide dames maar gelukkig gaat dat hier prima

leuke naam
kan er moeilijk afscheid van nemen
en hier gaat dit goed hoor onder de poezen, een duidelijke hierarchie en toch trekken ze veel samen op, natuurlijk wij wonen op een grote boerderij heel afgelegen en de poezen lopen buiten, en sommige komen dan binnen dutje doen. Heb ze allemaal echt nodig om muizen, ratten, mollen enz te vangen. 
kunnen niet meer hoog springen