Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
finnens schreef:Wat leuk denies, dus een pup in huis straks (er vanuit gaande dat alles goed gaat)Heb je ook een bepaalde voorkeur/verwachting voor de pup? Of zie je gewoon wat je aanspreekt tegen die tijd? En ach, twee of drie honden maakt ook niet zoveel uit. Ik zit ook te twijfelen om me vast op de wachtlijst te zetten, duurt toch nog wel 1,5 jaar dan. Vind het zoveel leuker voor die honden als ze een maatje hebben. Verwacht niet dat die ouwe nog jaren meegaat.
Ik ben blij met pupinmiddels gaat ze bijna altijd snel slapen als we alleen laten. Heel soms blaft een paar keer maar heb niet meer het idee dat het uit angst is. Ze is nu elke dag een halfuurtje alleen wat we uitbouwen, geduld is wel nodig. Misschien ben ik te moederig maar ben bang te snel te gaan en het te verpesten
facetime was echt een goeie tip van mn hondenschool om haar gedrag in de gaten te houden
punjab schreef:Oh Kiwitje dat was schrikken met Chick. Denk dat je zo gelijk 10 jaar ouder ben van de schrik.Gelukkig gaat het voorzichtig weer beter.
Finnes ook weer blij met der pup.
gribaldi schreef:Dank je wel voor de antwoorden. Had vanmorgen even contact en zijn broertje krijgt 800 gr per dag
KimD schreef:gribaldi schreef:Dank je wel voor de antwoorden. Had vanmorgen even contact en zijn broertje krijgt 800 gr per dag
Niks van aantrekken, het is belangrijk wat voor soort voer je voert. Vaak is het zo dat hoe slechter het voer, hoe meer je moet voeren. Zeker bij brokken is dat 9 van de 10 keer zo.
Als die van jou gezond is en goed op gewicht dan is het toch prima.