Ja baas die draad hier klopt niks meer van (3x raden wie dat kapot heeft gemaakt )
Onschuldige puber
Pepper Ze doet het wonderbaarlijk goed in de kou!
spookyskippy
Geplaatst: 25-01-19 23:36
Zoek de schuldige Fijn dat Pepper het zo goed doet, ondanks de kou.
Guus heeft veel schilfers op zijn huid, vooral bij zijn schouders. Zou dit mijt kunnen zijn? Wil maandag wel contact opnemen met de DA.
Anoniem
Geplaatst: 25-01-19 23:41
zou niet zo 1 2 3 de schuldige kunnen aanwijzen Tarzan
Spooky geen idee , head & shoulders moet maar niet
Moest nog aan de schoonmaak , en Lilo dacht weet je ik maak wel een begin . Hele huis stonk , heb haar streng toegesproken maar dat deed haar niks -zucht-
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-19 01:34
Geen idee Spooky! Ik durf het je niet te zeggen!
Haha Rebecca, heerlijk he, pubers . En geloof me, als ze 1,5 zijn, zijn ze net zo erg dan wanneer ze 5 maand zijn
Spooky, zou inderdaad even de DA om raad vragen ..
OMG Rebecca ik kom je Flo brengen, kan ze samenspannen met Lilo
Ohnee Esther je ontmoedigd mij nu
Pepper wordt overigens goed in de gaten gehouden, mocht ik denken dat ze het echt koud heeft gaat ze naar binnen! Ik check elke dag 2x d'r nekje en kijk goed naar haar gedrag, maar tot nu toe gedraagt ze zich niet anders als anders en huppelde ze lekker door de sneeuw. Mocht het echt -20 worden neem ik zeker maatregelen
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-19 13:12
Sorry l!
Maar ook leuk, een konijntje op zien groeien! Niet voor te stellen dat Blik mini is geweest, aangezien hij nu volwassen en groot is. Maar nog steeds schattig!
Met een ballenbak , vanmiddag even los over de overloop en waterbak van de katten stond er nog . En in een seconde zie ik die bak vliegen en Lilo vloog ook weg , overloop nat konijn nat
Rent ze daarna naar de badkamer daar stond de bak in de week (hun kooibak) , met heet water en azijn en zag aan haar hele houding dat ze erin springen wou dus even met mijn voet haar uit de badkamer gezet -zucht- .
Flauw Rebecca, Lilo wilde gewoon graag even douchen
spookyskippy
Geplaatst: 26-01-19 20:45
Ssst die is leuk! Maar er komen thuis geen konijnen meer in Haha Lilo weer op onderzoek uit
hoefnageltje
Geplaatst: 26-01-19 23:03
(Stille meelezer kruipt onder steen vandaan)(en beseft dat ze de laatste 99 pagina's van dit topic nog even moet inhalen - had het wat te druk de laatste maanden, sorry) Even een (brandende) vraag over konijnengebitjes: Wie heeft er ervaring met haken op tanden? En dan vooral: Waaraan merk je dat het NU het moment is om naar de dierenarts te gaan?
Ik denk dat één van mijn voedsters misschien last heeft van haakjes. Maar omdat het zo'n enorme stresskip is, wil ik niet te vroeg naar de dierenarts rennen. Wil ook niet te laat zijn, dan is de stress nog veel groter.
Dus vanwege mijn twijfel; wat merkte je aan je konijn / wat was het moment dat je besloot om op dat moment naar de DA te gaan?
Mijn Flip had ook haakjes op de kiezen. Bij hem merkte ik het aan het eten, zodra hij minder goed at hield ik hem in de gaten, het begon bij hem meestal met harde dingen die hij niet meer kon eten, op het laatst had hij moeite met de groente eten en ben ik met hem naar de DA gegaan, helaas een dag later doodgegaan van d'r rhd
Maar zodra je dus merkt dat ze minder/niet goed eten verzoek ik je naar de DA te gaan, Flip hoefde hierdoor nooit onder narcose
@Tarzan Ja, minder goed eten zie ik nu ook, maar een jaar geleden heeft ze ook even zo'n dip gehad, toen waren het in elk geval niet haar tanden. Ze eet niet meer enthousiast haar hooi, en ze valt ook niet meer enthousiast aan op haar (heel harde) brokjes. (Deed ze eerder wel altijd) Alleen de Selective brokjes eet ze nog graag (en die zijn zacht). (Selective krijgen ze als beloningssnoepje) En vooral: ze is niet vrolijk (kijkt triest) (mag een konijn niet vermenselijken, maar eerst had ze toch echt een vrolijker brutaler kopie) Maar voor dat laatste zijn ook andere redenen te verzinnen, die helaas niet makkelijk op te lossen zijn. (Mist haar vriendin, ik heb mijn groep van 4 helaas in 2 koppels moeten splitsen, de rammen kunnen niet meer samen)