Ik had idd ook het idee dat de caafs tussen de ballen zouden lopen
Mira283
Geplaatst: 20-02-19 10:10
xDenies schreef:
Ik dacht dus inclusief de ballen
Ik dus ook
Nayomie wat een schatje ondanks dat kennis kijkt
Vorige week is mijn nieuwe aanwinst tessel beer gekomen. Nog wel een beetje bang maar hij trekt mooi bij. Zit nog wel even alleen omdat tessel fokkers heel erg schaars zijn en ik echt moet zoeken voor een passend zeugje voor meneer. Hij zit alleen maar staat naast de borstels dus zien,horen en ruiken kan ie die zeker wel.
Hij vindt het niet zo leuk als hij alleen op de bank zit Dat verklaart zijn blik waarschijnlijk. Maar sinds hij weer een nieuw maatje heeft, heb ik hem volledig zien veranderen. Hij was echt ongelukkig alleen, en nu zie ik dat hij weer leeft, zichzelf verzorgt etc.
Ballenbak voor een cavia had ik ook in gedachte met echte ballen
Gelukkig kunnen ze dat in mijn hok ook Scheelt weer.
Mira283
Geplaatst: 22-02-19 19:37
Pepper trekt heel erg snel bij. Komt uit het hokje voor eten ,stiekem is het een dikke knuffel beer ook wel heel erg leuk!
Ze mochten even naar buiten zodat ik de kooien kon doen.
KittyDylan
Geplaatst: 22-02-19 21:41
Wat leuk die caafjes.
Onze heertjes doen het ook goed. Ze groeien flink en aankomende dinsdag zijn ze alweer 3 weken.
We hebben ze inmiddels ook namen gegeven (Once Upon a Time, erg toepasselijk omdat moeder en vader Liam en Regina heten )
Killian
Graham
Links Graham rechts Robin Hood
Wanneer is het verstandig ze weg te halen? Lees ergens 3 weken en ergens anders 5 weken. En dan ook nog de vruchtbaarheid ene keer 3 weken andere keer 5 weken? We waren van plan ergens volgende week. Dus met 3.5 week oud. Liever save dan straks nog meer jongen...
Kleintjes worden groot, zeker bij cavia's gaat dat erg snel;
Sunrise19
Geplaatst: 24-02-19 13:03
Hoi, mag ik mij ook melden? Ik heb net 2 cavia beertjes opgehaald van 4 weken. Een crème en crème agouti. Ze hebben nog geen naam. Ook geen foto want ze zitten lekker verstopt. De agouti ging wiepen in de auto toen ik aan een zakje rammelde brutaal beestje.
Hier is alles weer verschoond. Hebben ze zo'n groot hok, zoveel luxe. En dan zijn ze nog aan het plakplastic aan een aantal gedeeltes van de zijwand begonnen. Grom.