Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fannetje schreef:[ [url=m/XUWfUY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bZs9SD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hqjBdb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo even net gemaakt, speciaal voor Lotte
Paloedie, zit niks anders op dan negeren totdat ze stil is (liefst een paar minuten) en dan belonen, dus wat dat betreft heb je het vanmorgen goed gedaan. Ik had dus hetzelfde "probleem" met Roetsj en de kamerkennel, maar gelukkig, heb ik dat met een paar keer oefenen er weer uit gekregen.
Diandra, knap kind heb je hoor. En die foto in bad, die blik![]()
![]()
Wat weegt ze nu? Zij was begonnen met wisselen toch? Ik hoop dat Roetsj haar voorbeeld snel volgt
Wat stamboomnamen betreft, Roetsj heeft er 29 zonder de spaties meegerekend( 33 met), dus misschien is het gewoon per rasvereniging verschillend?
Maar als dat zo is, moet je het misschien dan niet langer maken als From Cosh's of zo?
Paloedie schreef:Puppyspam!
[ [url=m/j6OJif.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YqfsSz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Madame heeft een trucje uitgevonden om mijn vriend op de kast te jagen. Als ik op mijn werk ben en hij haar in de bench doet blaft ze zodra hij uit zicht is of de kamer uit loopt. Waarschijnlijk heeft hij hier per ongeluk een paar keer op gereageerd, waardoor ze hier redelijk volhardend in is. Vanmorgen deed ze het voor het eerst ook bij mij. Genegeerd en pas weer naar beneden gekomen toen ze een minuut stil was. Nog niet meteen aandacht gegeven maar weer gewacht tot ze een minuut stil was.
Nu is mijn vriend weer alleen met haar en ik merk dat dit enorm op zijn zenuwen werkt. Hopelijk is deze fase snel voorbij!
Tips en trucs zijn welkom. En mijn vriend zal het vanavond ook op puppycursus bespreken.