Haha, kijk um nou zo heel dapper zitten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Ja, dat is ze zeker![]()
Ik heb geen idee hoe oud ze specifiek is. Zal best wel ergens staan. Vanwaar die vraag?
xDenies schreef:Ooohnee, acht is ze nog lang niet, dat weet ik in ieder geval wel zeker! Ze gaan allemaal netjes op tijd met pensioenIk ga eens kijken of ik een geboortedatum kan vinden.
Bodhi is uit haar eerste nestje en Bo is nu drie.
punjab schreef:KarmaChansy schreef:Lily en ekko zijn nu ook weg, nog maar 3 thuis, tis een stuk stiller haha
Wanneer gaat de rest weg? dan zal het helemaal stil zijn.
Kaus schreef:Oeh wat een gave combi DeniesDie papa is echt een kopie van Bohdi
Dexter en behendigheid ging echt prut. Hij wilde alleen maar onder de sprongen door of er omheen. Lat op de grond is oké maar 10cm in de lucht niet. Ook de tunnel gaat hij niet meer door. Zelfs niet wanneer die maar +-60cm lang is en zijn bal erin ligt. Terwijl hij daar voorheen wel doorheen ging.
Nu heb ik in zo'n groepsles ook niet helemaal de rust om er echt de tijd voor te nemen. Volgende week hebben we dus een priveles met degene die met ook met Dundy heeft geholpen. Dan kunnen we echt even rustig de tijd nemen voor de enge toestellen.
Kaus schreef:Oeh wat een gave combi DeniesDie papa is echt een kopie van Bohdi
Dexter en behendigheid ging echt prut. Hij wilde alleen maar onder de sprongen door of er omheen. Lat op de grond is oké maar 10cm in de lucht niet. Ook de tunnel gaat hij niet meer door. Zelfs niet wanneer die maar +-60cm lang is en zijn bal erin ligt. Terwijl hij daar voorheen wel doorheen ging.
Nu heb ik in zo'n groepsles ook niet helemaal de rust om er echt de tijd voor te nemen. Volgende week hebben we dus een priveles met degene die met ook met Dundy heeft geholpen. Dan kunnen we echt even rustig de tijd nemen voor de enge toestellen.