Als ik zie hoe erg Blik stuitert, weet ik niet of ik daar 2 van overleef
Vriendlief had vanmorgen Stoffer meegenomen. Hij vindt dat heerlijk, als wij wakker zijn nog even slapen op bed. Maar hij mag het alleen als we het bed gaan verschonen
Oef nee nog een Lilo erbij , zie haar elke dag groeien en groeien . Hopelijk stopt ze op tijd
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-19 15:04
Ze groeien snel he!
Hier ging het met Blik ook heeeel snel. Hij was mini, en ineens was ie volwassen en groot. Soms ook wel jammer, maar ben zo blij dat ie zn puppy hoofd nog heeft .
De meiden zijn verlost van hun verbandje en hun hechtingen. Ze zijn zo blij (en ik ook)! De wonden zijn prachtig genezen. Het was een zware week, maar ik weet dat ik er goed aan heb gedaan. Snel een leuk vriendje zoeken voor beide meiden, en geen enge, slopende ziekte!
Coconut
Geplaatst: 23-01-19 19:29
Dat kan wel, maar het punt is dat het maatje van Dolfje nu buiten woont. Buiten is het vannacht -10 en dit blijft even zo. In ons huis is het 19 graden. Die klap is veel te groot. Alsof je hem opeens in de sauna zet Dat vind ik heel zielig!
_Tarzan
Geplaatst: 23-01-19 19:53
Coconut schreef:
Ja sorry,wil ook niet het halve land af moeten reizen met Dolfje.
Zoek in de Veluwe regio Apeldoorn.
Wat een bende , Rebecca
Sorry maar ga niet bij elk konijn kijken of het bij jou in de buurt is Maakt ook niet uit, ik vond het leuk om konijnen te kijken