Welk kussen heb je op t oog nathalie?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Geen namen aan paarden of honden geven waarvan je niet wil dat het uitkomt. Dus geen duivel of iets dergelijks. Hoewel ik al weet ik het hoe lang een naam in hoofd heb voor volgende hond en daar kan je over twijfelen of je dat uit wil laten komen.
Maar dan kwam hij opeens thuis: ik heb een hond ontmoet met een leuke naam. en is ook toevallig de naam die ze aan de wolf hebben gegeven die in limburg "woont". De eerste wolf in België na 100 jaar. Dus vond dit wel leuk dus is het Naya geworden
)
MyWishMax schreef:Ik ben ook nog eens bijgelovig qua namen.Geen namen aan paarden of honden geven waarvan je niet wil dat het uitkomt. Dus geen duivel of iets dergelijks. Hoewel ik al weet ik het hoe lang een naam in hoofd heb voor volgende hond en daar kan je over twijfelen of je dat uit wil laten komen.
Kaus schreef:MyWishMax schreef:Ik ben ook nog eens bijgelovig qua namen.Geen namen aan paarden of honden geven waarvan je niet wil dat het uitkomt. Dus geen duivel of iets dergelijks. Hoewel ik al weet ik het hoe lang een naam in hoofd heb voor volgende hond en daar kan je over twijfelen of je dat uit wil laten komen.
In daar geval heb ik wel erg verkeerd gekozen met mn seriemoordenaar hond![]()
Gelukkig heb ik ook mn krokodillenvanger
Ook geen Diablo. Maar ik noem ze wel weer rustig naar mensen of personages als ik de naam leuk vind, ook al is het geen disney karakter in de film oid.
Snap je? Dexter vind ik dus tof, Cruella zou ik zelfs doen als ik het leuk zou vinden. En katten zijn uitzonderingen, trouwens, die mogen gemene betekenissen hebben qua naam. Maar ik heb nogal vaak meegemaakt dat dieren met zo'n naam dus ook zulk gedrag hadden, vandaar mijn bijgeloof.
En wil ik zelf Hooligan voor de volgende hond. Maar goed, die betekenis komt in de sport nog wel goed van pas op 1 onderdeel.
) kiwiwitje schreef:Oh kim hou op. Kennelnaam was hier ook wel gepuzzel. Ik had wel vrij snel deze opties:
Special Muchi
Special Mochi
Special Buchi
Special Bochi
Toen wilde ik Muchi Staff's. Maar je mag geen rassen in je kennelnaam hebben helaas. Mocht vroeger wel.
Ik heb in de keuken een rek hangen met bakjes brok voor de honden en de katten. Dat kan prima omdat ze maar een klein deel van hun menu hebben uit brok (de rest kvv). En Chick krijgt in de avond een portie groente. Die porties liggen in de vriezer, dus ik hoef t alleen maar te ontdooien(en ik warm het altijd een beetje op in de magnetron, ondertussen verdeel ik de brokjes in bakjes)
hopelijk zet het door :p