Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Tarzan schreef:Eoweyn, hoe bedoel je dat? En hoe is het met lotjes oog?
Hier waren ze vanmorgen hieperactiefhet is duidelijk een dag droog na een week van slecht weer! Zo leuk om ze rond te zien racen en binkies maken!
Om daarna lekker met z'n allen te gaan slapen
[ [url=m/zVbR7p.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Tarzan schreef:Hihi lief he zo'n berg konijnenZe zijn ook zo ongelofelijk hecht geworden, echt leuk
Oke dus het verstoren van de groep ligt dus toch aan bella? Ik vind Puk hier ook aardig irritant af en toe, ze wil geloof ik de baas zijn over Ollie dus die 2 kunnen nog wel eens onenigheid hebben
Ianrowan2009 schreef:Vriendje heb ik al een paar keer geprobeerd, maar daar werd ze zo ongelukkig vanik had haar samen met haar broertje gekocht toen ze klein waren maar haar broertje is na een jaar overleden aan een longontsteking
![]()
![]()
Na een tijdje ben ik meerdere malen gaan kijken/koppelen voor een leuk vriendje, maar daar werd ze zo gestrest van dat ze alleen maar in een hoekje zat te pompen met grote ogen, stampen en te piepen. Vond het zo zielig dat ik daarmee gestopt ben omdat ik het gevoel had dat ik dat koppelen meer voor mezelf dan voor haar aan het doen was.