Ik heb er een maar die hangt er niet altijd in omdat mijn ene gerbil maar blijft gaan. en hij hangt aan de deksel en dan begint alles te rammelen wat wel irritant is. Maar in de bak zetten is geen optie dan word die begraven.
Ik vind al die plateau's in jouw bak echt super leuk! De dames hier hebben een loopwiel en maken daar graag gebruik van! Ik heb een gerbil gehad genaamd Zoefje, die heette niet voor niks Zoefje mijn vriend en ik hebben wel eens uitgerekend dat ze per avond 5 kilometer in dr wiel liep... Maf beest... Later toen ze ouder werd liep ze nog steeds veel in haar wiel maar op een veel lager tempo.
Ik heb ze hier nooit hoeven leren hoe dat ding werkt heb eerst twee oudere gerbils gehad die het al kenden toen ze bij mij kwamen. De pups die ik later kreeg hebben het weer van Zoefje geleerd. Ik denk als je eens wat lekkers er in legt dat ze het dan vanzelf wel ontdekken.
Oef Fading als ik die zo zie lijkt het wiel me erg klein! Heb je nog een foto? Het is wel belangrijk dat je de juiste grootte hebt namelijk, maar t kan zijn dat de foto vertekend natuurlijk.
Ik ook en die is inderdaad een stuk groter lijkt het. Heb je een foto van recht van voren en liefst dat er 1 in zit? Het zou zonde zijn dat ze m niet gebruiken omdat hij te klein is natuurlijk
Ik heb trouwens laatst nog wat fotos gemaakt met mijn spiegelreflex van snowy in het looprad wat een power als die aan het rennen is heel apart gezicht.
ElinaSK
Geplaatst: 15-10-15 20:11
Hier rennen ze er zelf in althans 1 die ander snapt het niet. Ik heb geloof ik dezelfde als fading en dat past prima, de fokker waar ze vandaan komen heeft ze zelf ook .
Edit: mijn gerbils zijn verder ook niet mega groot ofzo.
Niet dat ze er in zitten. Ik heb de op een na grootste volgens mij. Maar de gerbil die er in rent die gaat altijd ongelooflijk hard. Ik weet nog van mn hamster dat ze niet ging rennen omdat ik per ongeluk een te klein rad had ... Mijn gerbil vliegt zelfs over de kop door de snelheid .