love_mandy schreef:Veel plezier met puppy knuffelen moonsparkle!
Wij mogen ook dit weekend puppy’s gaan knuffelen
Wat leuk! Misschien ben ik het vergeten maar bij wat voor Pups gaan jullie kijken?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonsparkle schreef:Leuk! Lijkt me stiekem heel fijn als je zoveel updates kan zien en de puppycamik heb maar een paar filmpjes gehad van iets van een minuut
KimD schreef:Welke privacy? Ik heb er geen last van. Dana ligt met haar hebben en houden bloot en te voeden, zolang zij geen AVG'tje indient maak ik me niet zo druk.![]()
Het gaat om de puppy's en niet om ons en de intentie is om in ieder geval aangekleed de ren in te gaan. 'S nachts gaat de stream toch uit, dat kan ik de mensen niet aandoen.![]()
En puppykopers vinden het echt fantastisch en ik ook dus de moeite is het me zeker waard.
KimD schreef:En dat is prima.
Ik vind ook oprecht dat veel fokkers te weinig delen en doen. Mensen die een (ras)hond kopen leggen een klein fortuin neer en daarnaast ook veel tijd en moeite met reizen, vrij plannen, hotel boeken etc. Persoonlijk ben ik niet van de mensen, ik blijf het liefste in ons huis en heb geen vreemde mensen over de vloer, of bezoek wat ik moet onderhouden. Maar als ik een nest fok weet ik dat dit erbij hoort en daar kies ik dan ook voor, ik kan niet uit egoïstisch oogpunt zeggen "je bent maar één keer welkom". Veel fokkers doen dat ook en ik vind dat echt bizar en vaak delen die fokkers ook verder maar weinig.
Dan is de voorpret voor die puppykopers toch ook niet leuk? Dan vind ik het echt meer een zakelijke transactie dan dat je het met liefde doet.
Maar die fokkers (en kopers) vinden dat weer prima en verklaren mij waarschijnlijk ook voor gek.