Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meisje_ schreef:Ik heb jullie hulp nodig. Ik zoek een hok + ren of ren waar ik een los hok in kan zetten.
Voor 2 konijnen, duitse Hangoor en franse hangoor.
Minimaal 2,5m lang max 2,8 minimaal 80cm breed max 100cm. En minimaal 80cm hoog.
Dit word alleen voor de nacht en als we er niet zijn. Derest hebben ze vrije uitloop in de tuin!
Liefst hout want ijzer vinden we niet mooi.
Wie helpt?! Ik zie door de bomen t bos niet meer…
Ik zie dat kippenhokken vaak hoger zijn. Is dit ook stevig genoeg voor een groot konijn??
https://www.welkoop.nl/rechthoek-xl-kip ... cm_1301487
Bollebuik schreef:Dat is wel klein voor 2 van zulke grote konijnen, ondanks dat ze er niet de hele dag in zitten..
Wij gebruiken altijd puppy rennen, zijn niet van hout maar wel ontzettend stevig, ik heb voor mijn koppel reuzen een hondenhok met daaraan een puppyren, werkt perfect! De meeste houten hokken die je in dierenwinkels koopt zijn bij de eerste de beste storm kapot, dat is echt zonde van je geld..
Taifoen schreef:Wij hebben ons hok zelf gemaakt buiten. Het is een ren in de tuin met een luikje naar de schuur. Daar zit hun binnen gedeelte
Kan het idd aanraden om zelf te maken! Wij konden niks vinden wat aan onze wensen voldeed.
NAIWHL schreef:Net het besluit om Ricciardo in te laten slapen genomen. Hij was ineens helemaal op en een schim van wat hij was. Ondanks de behandelingen en extra bijvoeren is hij alleen maar afgevallen en had het vanavond zelf ook opgegeven.
Hoe oud hij precies was, dat weten we niet, maar minimaal 5
NAIWHL schreef:Net het besluit om Ricciardo in te laten slapen genomen. Hij was ineens helemaal op en een schim van wat hij was. Ondanks de behandelingen en extra bijvoeren is hij alleen maar afgevallen en had het vanavond zelf ook opgegeven.
Hoe oud hij precies was, dat weten we niet, maar minimaal 5
Gigixponys schreef:Hier jammer genoeg slecht nieuws gehad. Flou wou sinds gisterenavond niet eten en had duidelijk buikpijn. Ik voelde een hard bol in haar buik en dacht dat het haar urineblaas was en ze dus last had van gruis/blaassteen. Jammer genoeg bleek net dat het een tumor was. Ook al 1 uitzaaiing gevonden. Beide verwijderd, maar de vraag is nu of ze goed gaat herstellen en er niet nog meer uitzaaiingen al zijn die we nu nog niet zagen..