Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Ik heb bravecto overwogen maar om de reden die Kim noemt dat je technisch gezien vergif naar binnen doet, valt dat van onze lijst af.
Wellicht dat we dan toch weer terug gaan naar de tickless, vorig jaar was dit een goed succes. Maar ik ga ook even naar de halsbandjes kijken die hier geplaatst worden. Vind het lastig gezien de enorme vacht. Is zo'n bandje aan te raden met een dikkere vacht?
En jeetje wat heftig zeg, om je hond zo te verliezen.
KimD schreef:Ja, helaas, hij is er nog een jaar of twee mee kunnen doortuffen maar daarna takelde hij echt hard achteruit. Hij was toen in Oostenrijk gebeten en die teek spuwde zich leeg tijdens het weghalen. Niet lang daarna begon de ellende.
MarijeR schreef:Hier moet ik ook eens gaan kijken, toevallig gisteren beide honden een pipet frontline combo in de nek gedaan en vanmorgen bedacht Otis dat water toch wel erg leuk is![]()
Alleen pootje baden want het was maar buik diep maar hij vond het geweldig om er doorheen te rennen.
Meeste honden die ik had, vonden water helemaal niets maar ik denk dat hij best wil zwemmen straks.
Al moet ik zeggen dat tegen teken het hier wel lastig is. De vaste routes lopen we in het tekenseizoen sowieso niet want daar zitten zoveel teken dat ik ze ook van mezelf af moet halen en daar ben ik toch wat voorzichtig mee.
Tegen vlooien werkt hier hier altijd prima, zolang de stalkatten ook maar tegelijk behandeld worden.
Heeft iemand toevallig ervaring met een lange krullende vacht en een seresto band?
kiwiwitje schreef:cinniz123 schreef:We hebben er ook 1!!!
En hij is goedgekeurd maar hoop wel dat ze hem heel houdt![]()
[ [url=m/EqRTHk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Whoehoe dezelfde als wij hier haha jeeej
KimD schreef:cinniz123 schreef:We hebben er ook 1!!!
En hij is goedgekeurd maar hoop wel dat ze hem heel houdt![]()
[ [url=m/EqRTHk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die blik is niet heel hoopvol.
Kiimm_ schreef:Ik vind het ook lastig hoor. Ik heb wel eens naar een seresto band gekeken maar die blijf ik dan om en af doen aangezien hij bij de opvang geen band om mag. En het is ook nog eens een zwemmer.. Cody krijgt wel dagelijks een schaaltje karnemelk
Nayomie schreef:Kiimm_ schreef:Ik vind het ook lastig hoor. Ik heb wel eens naar een seresto band gekeken maar die blijf ik dan om en af doen aangezien hij bij de opvang geen band om mag. En het is ook nog eens een zwemmer.. Cody krijgt wel dagelijks een schaaltje karnemelk
Kunnen ze niet tegen water? Ik dacht ergens te lezen dat ze waterproof waren.