Hier gisteren het nieuws gekregen dat een van onze pups is aangereden en het niet heeft overleefd
kiwiwitje
Geplaatst: 01-02-23 11:41
Van schreef:
Hier gisteren het nieuws gekregen dat een van onze pups is aangereden en het niet heeft overleefd
Ik zag t op fb voorbij komen gisteren. Wat afschuwelijk
Lisette1987
Geplaatst: 01-02-23 12:13
Van schreef:
Jeetje schrikken!!
De temp van Lizzy was om 24 uur 36,5 dus de echte daling gok ik Vannacht op de bank gelegen, ze hijgt veel en ademt snel. Rilt af en toe, wil niet van huis en wil ook geen eten meer Dus er zit wat aan te komen
Wij zijn klaar 9 pups geboren, de eerste 5 ging prima Pup 6 dood, huid liet wat los met wrijven dus die is al een poosje dood denk ik, was ook een stuk kleiner de pups daarna helaas ook dood, wel volgroeid, zouden die zijn “aangestoken” / een bacterie hebben gekregen door de pup daarvoor die al even dood was? Of klinkt dat gek?
Mama is fit en de 5 lijken het goed te doen, daar zijn we blij mee. Grote zus Qira helpt al mee met ontlasting stimuleren, als Lizzy het spul weer voor haarzelf wil bromt ze en neemt Qira keurig afstand
Gefeliciteerd beide. Wat sneu van de overleden puppen.
Er zijn ook weer nakomelingen van Pavlov mijn reu, nu een weekje oud en ik zie ook echt al vergelijkingen van mijn eigen nest en mijn teef. Vooral in twee reuen zie ik al mijn reu in. Grappig altijd om te zien, en er is dus 1 hele bruine teef geboren, mijn vriend is verliefd maar NEE wij moeten eerst groter gaan wonen willen wij weer een pup erbij hebben.