Ik moet nog steeds laten testen. Maar er komen elke keer andere DA kosten tussen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Echt? Is ketamine iets waar ze last van kunnen hebben? Toen Dundy moest slapen voor zijn castratie heeft hij vijf minuten lopen trippen, overgeven, kwijlen door die ketamine. Ik dacht dat het door angst kwam want er waren kinderen aan het gillen in de wachtkamer. Maar zou dus ook daar door kunnen komen?
Ik moet nog steeds laten testen. Maar er komen elke keer andere DA kosten tussen
KimD schreef:kiwiwitje schreef:Wij gebruiken Advantage. Maar niet tegen teekjes. Maar we hebben in 3 jaar tijd 3 teekjes gehad. Dus nog niks spannenders gebruikt.
De mensen vandaag voor Hidden waren super!
In advantage zit dezelfde werkzame stof als in de seresto band.![]()
Wat fijn dat die mensen super waren, hoeven vast niet te vragen of ze Hidden nemen dan.
Kaus schreef:Ik was nogal jong en ongeinformeerd (of nou ja, ik kende voornamelijk de klassieke ideeën) dus wist niet zoveel over MDR1 en castreren. Anders had ik het ook niet laten doen![]()
Moet sowieso even zien hoe dat gaat als ze straks beide onder narcose moeten voor de HD en ED foto's. Maar daar heeft de DA vast ook duidelijke antwoorden op. En sowieso dus even testen.
XxDiandraxX schreef:Vergeet ook niet dat ketamine als harddrugs gebruikt word, en dat doen mensen niet omdat ze paracetamolletje nodig hebben..Het effect van dundy kan dus ook daarvan komen.
Overigens kan elk dier en mens natuurlijk ergens allergisch voor zijn!
Overigens is van ketamine wel bekend dat je daarmee met mdr1 moet oppassen hoor!
Kaus schreef:Ik was nogal jong en ongeinformeerd (of nou ja, ik kende voornamelijk de klassieke ideeën) dus wist niet zoveel over MDR1 en castreren. Anders had ik het ook niet laten doen![]()
Moet sowieso even zien hoe dat gaat als ze straks beide onder narcose moeten voor de HD en ED foto's. Maar daar heeft de DA vast ook duidelijke antwoorden op. En sowieso dus even testen.
biggirl schreef:Nynkster wat een mooie foto’s heerlijk om naar te kijken !
Nee we zien haar niet krabbe aan de wondjes. Mijn moeder is vanmorgen langs de DA gegaan met candy en hebben een creme gekregen om te smeren. Het zit ons niet mee in het begin met haar maar we proberen het beste van te maken en komt vast allemaal weer goed. Candy is voor de rest een super lieve en sociaale pup en zijn ontzetten blij met haar
kiwiwitje schreef:biggirl schreef:Nynkster wat een mooie foto’s heerlijk om naar te kijken !
Nee we zien haar niet krabbe aan de wondjes. Mijn moeder is vanmorgen langs de DA gegaan met candy en hebben een creme gekregen om te smeren. Het zit ons niet mee in het begin met haar maar we proberen het beste van te maken en komt vast allemaal weer goed. Candy is voor de rest een super lieve en sociaale pup en zijn ontzetten blij met haar
Heb je de fokker gesproken zijn er misschien meer in het nest met deze problemen?