Kittenkletstopic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:43

Wat een heerlijke foto's allemaal <3

Wij lopen al dagen door het huis en zeggen telkens dat het zo stinkt in de woonkamer. Alle kattenbakken eens goed verschoond gister maar de geur werd niet minder. Nou mag het jonge grut elke dag even in de tuin en dan zie ik onze jonge man altijd keurig in het zand plassen. Dat bevalt hem kennelijk bijzonder goed want vanmorgen zag ik hem dan ook keurig een kuiltje graven in de pot van onze prachtige palm in de woonkamer en ging daar ongegeneerd zitten piesen _O- Hoe leer ik dat nou weer af?

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:53

Aluminium folie over het potgrond leggen en een plantenspuit in de aanslag houden.
Deden ze hier ook geregeld, maar dat bleef niet bij alleen piesen -O-

Een kleine maand consequent zijn en ze hebben het nog niet weer geprobeerd.

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:02

Oke gaan we dat eens proberen. Een dagtaak opzich want op elke vrije centimeter staat hier een plant. We hebben ook sindskort dus die enorme klimboom in de kamer. En sinds dat ding er staat hebben ze het zich een missie gemaakt om in onze levende boom te klimmen die er 2 meter naast staat. Die boom zwiept dan heen en weer en ik hoor takken breken als ze er weer ondersteboven inhangen. Zo zonde! Kun je ze nou leren dat ze in de ene boom wel mogen en in de andere niet? Ik trek ze er nu elke keer uit maar dat maakt so far niet echt indruk. Plantenspuit helpt niet door het dikke bladerdek.

Afbeelding

Froukje
Forever young

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:17

Leer ze het woord nee aan, dat werkt hier vooral voor Milo heel goed nu.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 14:22

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 15:19

Hier ook blijven herhalen nee ( ze mogen namelijk niet op tafel springen) de aanhouder wint hopelijk.

Vandaag aan het luilakken op de schoot
Afbeelding

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 16:58

Heerlijk Fotsy, samen uitgestreken liggen <3

Ik betrapte de jeugd hier net op het in het geheim passievol spoonen achter de bank <3

Afbeelding

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 17:01

Die van mij zijn alweer de hele dag op muizenjacht, die komen knuffelen tegen de tijd dat ik eigenlijk naar bed wil :+

Vraag me af of iemand dit herkend.. Milou heeft 's avonds als we naar bed gaan een heel vervelend hoestje, echt tegen het kokhalzen aan. Maar dat is écht alleen 's avonds als ik hun brokken bijgevuld heb en ze heeft gegeten en gaat liggen.
Gewoon helemaal vrolijk, eet/drinkt/jaagt allemaal prima. Ziek is ze dus niet, overdag en 's avonds voor het slapen ook nergens last van. Maar ik snap er echt helemaal niks van, irritant is het wel. Rot geluid :=
Eerste week september moeten ze voor hun entingen, ben benieuwd of de DA daar een antwoord op heeft.

Trouwens, Meisje, is Dushi ook doof? Nadat ik het topic las van Roos vroeg ik me dat ineens af.

winnie03 schreef:
Heerlijk Fotsy, samen uitgestreken liggen <3

Ik betrapte de jeugd hier net op het in het geheim passievol spoonen achter de bank <3

[ [url=m/v2pr3I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ohhh <3

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 17:07

Joh Froukje, eet ze haastig? Zou, anders dan dat er dus iets klem zit door onvoldoende kauwen, ook niet weten hoe dat kan. Al andere brokken geprobeerd?

Ik weet niet wat voor standje dit is maar nu liggen ze zo, elkaars exacte evenbeeld :')

Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 17:08

Whahaha die foto makes my day. :')

Schrokt ze, Froukje?

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 17:12

_O- _O- _O-

Niet dat ik hoor of zie. Ze kunnen elkaar niet zo goed verdragen de laatste tijd, maar Milo wacht vaak tot Milou klaar is met eten en ik heb niet het idee dat zij nu sneller eet.
Heb nu Taste of the Wild, zit nog gemengd met het laatste beetje Iams. Heb wel het idee dat ze de TotW lekkerder vinden en daardoor meer eten.

Kan best hoor dat ze toch wat schrokt, zal eens een ander bakje proberen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 17:33

Ik kan me ook melden! Ben vanmiddag bij fokker van Britse Kortharen geweest en vanaf september komen 2 poesjes bij mij wonen.
Een lilac kitten, nu 15 weken en een point van 5 jaar.

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 17:53

Froukje nope ze is niet doof... Had dit even getest door op het moment dat ze druk bezig was keihard met een tas te kraken... Ze sprong wel n meter de lucht in dus nee haha ze is niet doof gelukkig maar!

Wat leuk mandy! Heb je al foto's?
Ohh kijk die 2 eens liefdevol lepelen <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 18:39

Hè Mandy wat leuk! Welkom!

Ik wil foto's zien!

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 18:51

Froukje schreef:
Die van mij zijn alweer de hele dag op muizenjacht, die komen knuffelen tegen de tijd dat ik eigenlijk naar bed wil :+

Vraag me af of iemand dit herkend.. Milou heeft 's avonds als we naar bed gaan een heel vervelend hoestje, echt tegen het kokhalzen aan. Maar dat is écht alleen 's avonds als ik hun brokken bijgevuld heb en ze heeft gegeten en gaat liggen.
Gewoon helemaal vrolijk, eet/drinkt/jaagt allemaal prima. Ziek is ze dus niet, overdag en 's avonds voor het slapen ook nergens last van. Maar ik snap er echt helemaal niks van, irritant is het wel. Rot geluid :=
Eerste week september moeten ze voor hun entingen, ben benieuwd of de DA daar een antwoord op heeft.
3

Kan het geen haarbal zijn?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 18:53

Roosch schreef:
[ [url=m/O3DnOE.jpg]Afbeelding[/url] ]
.

Gut lees net wat van mijn eerste posts in dit topic. Kijk nou wat een klein mannetje het was. :+:

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 18:54

Fotsy schreef:
Froukje schreef:

3

Kan het geen haarbal zijn?
Daar heeft ze dan toch de hele dag last van? En niet alleen 's avonds/'s nachts na het eten?

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 18:56

Roosch schreef:
Roosch schreef:
[ [url=m/O3DnOE.jpg]Afbeelding[/url] ]
.

Gut lees net wat van mijn eerste posts in dit topic. Kijk nou wat een klein mannetje het was. :+:

Baby Neko foto doet het niet bij mij -O- Maar vergeleken met nu was hij echt inie mini ja <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 18:58

Afbeelding
Afbeelding
Oh die deed het niet.. Zo wel. :D
Dit kleine hummeltje vergeleken met deze kerel:

Afbeelding
Afbeelding

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 19:01

Dat bekkie is ook compleet veranderd! Hij heeft echt een bolle toet gekregen _O-

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 19:12

Frouke nee hoor de mijne heeft daar niet constant last van maar na het eten is normaal want het voedsel passeert de slokdarm en dan komt haar naar omhoog en kriebelt dit. Is dit een soort kokhalzen terwijl er niks komt,

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 19:15

Hmm, en das gewoon wachten tot ze het zelf naar buiten werkt zeker? Gras eet ze al regelmatig als ze in het land loopt om muizen te vangen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 19:15

Wauw Roos! <3

Heb vanmiddag wat foto's gemaakt, lukte niet zo goed. Zal als ik thuis ben wat plaatsen. Krijg van de week van fokker nog foto's!

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 19:21

Ik geef de mijne klein beetje pasta voor haarbal bij katten gekocht in aveve en dan is dit vlug over

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 19:34

Werkt dat echt ja? Dacht altijd dat dat een mooi verkoop praatje was.. Maar dan ga ik daar morgen ook maar even achteraan, dat gekuch en kokhalzen is ook niks.