Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
candalisa schreef:Gefeliciteerdwij hebben 30 december onze eerste Hooper wedstrijd.
Fannetje ja bij ons is het zeker spanning en daardoor vanuit mijn kant ook vermoeidheid. Ik vond het verder wel een gezellige wedstrijd met leuke parcoursen! Mila is gewoon een echte waussie.
3de plek super netjes hoor! Dit jaar zijn er volgens mij geen wedstrijden meer wat wij konden vinden. RvB ga ik niet meer starten ivm de hoogte. Mila is ingedeeld op large dus met haar 49cm moet ze 60 cm springen. Sprak gister meerdere die daardoor de RvB oversloegen. Ik geloof dat de volgende die wij hebben gezien in Vught is in februari. Via onze vereniging willen we ook weer een wedstrijd organiseren dus evenmin overleg wanneer dat weer kan.
Natasja22 schreef:candalisa schreef:Gefeliciteerdwij hebben 30 december onze eerste Hooper wedstrijd.
Fannetje ja bij ons is het zeker spanning en daardoor vanuit mijn kant ook vermoeidheid. Ik vond het verder wel een gezellige wedstrijd met leuke parcoursen! Mila is gewoon een echte waussie.
3de plek super netjes hoor! Dit jaar zijn er volgens mij geen wedstrijden meer wat wij konden vinden. RvB ga ik niet meer starten ivm de hoogte. Mila is ingedeeld op large dus met haar 49cm moet ze 60 cm springen. Sprak gister meerdere die daardoor de RvB oversloegen. Ik geloof dat de volgende die wij hebben gezien in Vught is in februari. Via onze vereniging willen we ook weer een wedstrijd organiseren dus evenmin overleg wanneer dat weer kan.
Maar met 49 mag je toch nog met intermediate mee doen of is deze klasse niet altijd aanwezig bij wedstrijden?
Mijn hond is 47cm en ik zou het niet fijn vinden als ze Large zou moeten starten, want dat is voor haar best moeilijk nog.
XxDiandraxX schreef:En dan hebben we tegenwoordig al mazzel. Vroeger waren alle honden vanaf 43cm large en toen sprong de large zelfs nog 75cm geloof ik (al is dat al wel heel lang geleden).
Selina schreef:Meten ze dan je hond bij het begin of vertrouwen ze op je blauwe ogen als je zegt dat je hond bv 49 cm is?
Ik zou niet eens weten hoe groot m’n hond is. Heb het een paar keer geprobeerd maar dan krijg ik toch iedere keer iets anders. Gok 34 cm.