Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:Oh, trouwens:
Nog gefeliciteerd met je knapperd @Nynke![]()
![]()
&
Fijne Feestdagen nog allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Alle doggies lekker verwend? hihi
--
Arya heeft weer een absurd goede feestweek gehad haha met vorige week de toffe Doggy SS doos, waarbij Kiimm & Cody onze Santa's waren en ons erg hebben verwend, zo leuk!
De grootste lol gehad met uitpakken, dat is wel te zien aan de ravage denk ik![]()
[ [url=m/njoudU.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nu met Kerst zelf is ze ook nog goed verwend geworden met o.a.
de Superieur kerst box van Kwispel & Relax en daarin zat echt vanalles: super toffe lik mat met verschillende texturen, lambwolf speeltje, vlees, toppers, snackies/trainers
[ [url=m/WsmPXR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het envelop speeltje had ook nog een 'brief' erin zitten, echt te schattig![]()
[ [url=m/Nt6c0g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder nog een paar verschillende losse knuffels nog zoals een setje mini gingerbread poppetjes, een pupstation (playstation) controller knuffel en een candy cane knuffel
Dan ook nog een denkspelletje met wortels die ze dan 'uit de grond' kan halen (die vond ik zo leuk, die moest ik gewoon kopen haha) en snoepjes in kan zoeken en van familie kreeg ze ook nog veel lekkers om te knagen en snacken en o.a. nog een denkspel, die vinden we hier ook altijd erg leuk om mee af te wisselen.
[ [url=m/UjoSZB.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik kreeg nog een gepersonaliseerde snijplank, waar ik Arya's gerechten mee kan bereiden, ontzettend tofHelemaal verliefd op hihi.
[ [url=m/QyPXOg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Selina schreef:Shelties zijn inderdaad leuk. Worden rond de 6-7kg. Die van mij heeft nog niet door dat ze een werkhond hoort te zijn. Die is nog heel blij met wandelingen door de wijk en ligt vanaf 18.00h te pittenMaar als ze aan staat, dan staat ze ook echt aan. En ze is heel waaks
kiwiwitje schreef:Jeeetje wat is appa een spierbundel
*zoekt verbaasde smiley met grote ogen*
KimD schreef:Knappe man! Ik las dat hij ook hechtingen had verzameld? Kan hij met Maze een clubje oprichten.
KimD schreef:Het is inderdaad vooral belangrijk dat je weet met welk doel je de hond graag wilt aanschaffen, aan de hand daarvan kun je beter/makkelijker een keuze maken in ras.
Houd er wel rekening mee dat de meeste middenslag rassen een soort Russisch Roulette zijn qua grootte. Een Sheltie kan inderdaad 6-7kg wegen maar ook 16-19kg wegen. Schotse Collie hetzelfde, ze kunnen 16kg wegen maar ook 30kg wegen. Vallen toch onder middenslag hond.
KimD schreef:Die discussie laait ook ieder jaar qeer op in de agility wereld, alleen ieder jaar wordt het (godzijdank) normaler en normaler je honden aan te kleden naar het weer en de temperatuur.
Coco4life schreef:KimD schreef:Die discussie laait ook ieder jaar qeer op in de agility wereld, alleen ieder jaar wordt het (godzijdank) normaler en normaler je honden aan te kleden naar het weer en de temperatuur.
Sorry ik ga weer zeuren maar als je altijd maar een jasje aandoet krijgen ze het zonder jasje veel sneller koud.