CupCakes_ schreef:Ik heb nog een blauw Dog Copenhagen in de aanbieding, mocht iemand die zoeken
Misschien handig om de maat er ook bij te zetten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Drico schreef:Ik kom even binnen vallen!
Wat is een fijn Y-tuig voor een wat langer gebouwde hond (Welsh Corgi Cardigan)?
VillaNeusjes schreef:In Mei ben ik met 10 dagen ertussen 2 verloren. Ik heb ze beide onverwacht ivm medische problemen moeten laten inslapen (niet gerelateerd aan elkaar overigens.) voor beide honden had ik een aardige collectie aan jassen, tuigen etc. Kleding voornamelijk van hurtta. Nu kan ik deze helaas niet gebruiken voor mijn andere 2 honden dus wil ik ze gaan verkopen. Maar waar? Is marktplaats gespecificeerd genoeg? Of heeft iemand een advies waar ik de spullen beter kan verkopen? Bestaat er een verkoopplek speciaal voor hondenspul online?
(Overigens. Ik ga het niet doneren, die luclxe kan ik me niet permiteren, dus adviezen naar voedselbanken etc heb ik liever niet. Ik heb straks een jas nodig voor mijn nog groeiende assistentiehond in opleiding alsmede dat ik zelf de opleiding moet bekostigen, ik heb helaas geen vetpot dus alles komt al ten goede van dit project)
Sem_ schreef:Bokkers hier ervaring met de nieuwe versie van de Non Stop Dogwear Line Harness 5.0? We hebben al een fijne gevoerde AnnyX, maar ik vind de kleuren zo mooi. Een reserve tuig is nooit weg toch.