! Vooral die 2e!Toch lijken ze met die oogjes zo wel een beetje op die ninja mensjes in tekenfilms
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Duurt ook nog wel een paar weken voordat je écht duidelijk kan zien of ze blauwe ogen hebben..
Echt zo ontzettend schattig om te zien
Kan niet wachten tot ze er hier ook zijn
Nog een weekje! Zo de hokken nog maar even een laatste pre-bevalling schoonmaak geven
Dan kan ze d'r nestje for real maken
Maar elke dag ff wegen is nooit weg! Ik krijg oma's keukenweegschaal voor de babykonijntjes om te wegen

HAHAHAHAHAHA

Kom maar door
Inspiratie op doen voor mezelf haha 
Kunnen ze ondertussen lekker in de ren spelen
Zijn altijd zo 'boos' als ze dan hun hele hok weer terug moeten verbouwen als ze weer 'thuiskomen'

:
Ik vind ze leuk
Ik doe 't toch nooit goed 
heb mn erfenis (spiegelreflex) van zolder geplukt en bedacht om daar maar eens fotos mee te maken (al 3 jaar niet meer gebruikt dus was erg zoeken naar de juiste instellingen
)
en nu ze zo levendig zijn wordt dat erg lastig 
wat n draaaama hahaha

hopelijk klikt het!caro29 schreef:Heeft iemand ervaring met het verwijderen van de snijtanden? 1 van mijn konijntjes heeft echt drama tanden? Moeten ze daarna speciaal voor of alleen in kleinere stukjes snijden?
. Ik zou het zo weer doen! jeetje77 schreef:Voor mijn Nappie (die officieel ook Napoleon heet overigens) snij ik alles klein. Wil het niet gokken dat hij minder eet omdat hij het niet weg kan krijgen.

Gigixponys schreef:jeetje77 schreef:Voor mijn Nappie (die officieel ook Napoleon heet overigens) snij ik alles klein. Wil het niet gokken dat hij minder eet omdat hij het niet weg kan krijgen.
Ooh nog een Napoleon! Wat leuk! Ik zeg meestal ook Nappie.
Heb je een foto?
Mijne is wel een meisje.
@kimberley, snap wat je bedoelt. Maar het hoofdje lijkt me wel vrij donker voor een blauwe. En bij baby 3 zie ik precies ook die lichtere plekken terwijl die toch duidelijk zwart is. Mss heeft die nog meer ondervacht? Ipv bovenvacht.
Dit is de vroegste foto die ik kon vinden van een blauwe baby:
[ [url=m/pFMuLC.jpg]Afbeelding[/url] ]
En blauw otter:
[ [url=m/WcRQMK.jpg]Afbeelding[/url] ]
man man, en ik dacht dat mijn kinderen slecht aten