Bobbie blijft zich nu opdringen aan hem. Kwa karakter past ze dan nu beter bij Rocco
die wel mooie strepen heeft trouwens zie ik nu.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ze zitten nu gekoppeld toen ik hier aankwam. Ze vonden elkaar dus toch leuk.
De dame met de missende achterpoot en een van de kleinere mannetjes.
een grote orgie. Hihi

) en vier babys.
Eens zien wat ik daar mee aan moet. Ik wil niet dat de dames tevee, belaagd worden.
in hun 18+ spelletjes. Ze zaten op een tak die er uit moest ivm schoonmaken maar ik had niet gezien dat ze er onder hingen. Oeps moment supreme gestoord dus Forrest zat er wat sneu bij.
Een rappe snelle actieve babymier. Wat zijn die rap en klein als je de laatste tijd alleen maar met grotere beestjes te maken hebt. Benieuwd of er nog meer uitkomen.
maar gezien de uitkomst datum kon dat nog ook van de oude eitjes zijn. Deze kan niet anders dan van mama takje zijn.

al was Rocco van de week wel helemaal uitgeput en slapjes na zijn dagvullende programma
gebroken knik gekromd tegen die van haar aan.
Pfff rondom alles opgetild. Til deen regenbroek op die over de stoel hing. Geen tak op de broek. Ik wil hem terugleggen stapt hij over de rugleuning heen en weer.karuna schreef:![]()
![]()
Een van de babys was even zoek. Moest water bjvullen. Deksel open er zitten er twee, water in de braambak en ik mis er een. Alles rondom afgezocht. Voer takken eruit gehaald de ene in een bakje zetten even veilig. alles nagekeken geen tweede baby.Pfff rondom alles opgetild. Til deen regenbroek op die over de stoel hing. Geen tak op de broek. Ik wil hem terugleggen stapt hij over de rugleuning heen en weer.
Werkelijk in denk ik drie seconden de bak uitgerend, de tafel over en op een of andere manier op de regenbroek of de rugleuning gekomen. Wat een snelheid. Maar goddank weer veilig terug. Morgen avond of over morgen verhuizen ze naar het gaasverblijfje.iets meer renruimte maar niet zoveel dat ze verdwalen
Bij verschonen waren er nog twee. Half uur later stapte een derde in de rondte.
De in de weg hanger had ik ook maar even bovenop gezet.
Bobbie en Forrest trof ik vanmorgen nogal intiem aan. Grappige was, toen ik keek kwam de hierna oudste dame aanstappen die ongeveer er tegenaan ging zitten, kopje kopje met Bobbie alleen dan andersom zodat ze kon toekijken. Zucht 

vakantie gehad maar de voedselprop methode is gelukt. Er was nog heel ruim water over en de diverse planten in volgorde van verwelken en voorkeur van eten geslaagd. En alle flappen fris en fruitig.
Braam was meest kaal, appelblad bijna op, en droog, hazelaar half op en nog goed en de glansmispel ook flink aangeknaagd en fris.
Rocco en Forrest ook blij, Rocco eruit en die klom op mij om daarna door te fladderen ffrrtt
naar de volgende arm.
bochten door, bergen over. Eten zoeken onderweg hihi.
de vier kleine flappenlogees zijn springlevend en mooi verveld. Diegene heeft ook de sprieten in de gaten gehouden, en besproeid om de dag en eten gegeven als nodig van dezelfde braam die de baby flapjes ook hebben gehad. Net zoals wij zouden doen.
(ik geef hem nog een kans maar ik ben bang dat hij echt dood is ipv dood houdt) twee dames lagen slapjes op de bodem
een is al een stuk actiever de andere blijft wat apatisch.