Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tijn8 schreef:ze heeft gewoon honger joh
XxLiEsJuHhxX schreef:AHaha geweldig!! Ik vind haar stiekem echt heel erg leuk, helemaal met zulke croissant fratsen
solarpleure schreef:XxLiEsJuHhxX schreef:AHaha geweldig!! Ik vind haar stiekem echt heel erg leuk, helemaal met zulke croissant fratsen
Adopteren??
Tijn8 schreef:Dat hoofdje van Orange![]()
En die slapende Banana is echt een schatje om te zien.
Keandra schreef:Och hoe lief die Banana.
En zalig om de andere spelende kittens te zien.
Je doet echt fantastisch werk hiermee.
truus1957 schreef:Wat een snoezig stelletje. Na je post heb ik wel twee vraagjes. Waarom verwarm je de kamer niet? Weet niet tot hoever de temperatuur zakt, ik heb altijd het idee gehad dat pups en kittens het niet te koud mochten hebben. Een fokster van klein hondenras zei tegen mij: de meeste pups die sterven, sterven aan onderkoeling. Nou zal dat wel voor pasgeboren pups opgaan, maar toch.
En kittenlucht? Wil je daarmee zeggen dat ze ruiken?? Had ik niet verwacht
solarpleure schreef:Als kittens op schoot komen zitten, zijn ze klaar voor adoptie
[ [url=m/9IegFJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben er wel heel blij mee, de kittenkamer wordt niet verwarmd en het raam staat altijd open (want kittenlucht). Dus ik heb altijd ook een badjas aan als ik erbij zit. En nu heb ik 5 kleine beenwarmertjes
truus1957 schreef:Ah duidelijk. Het is dus de slecht begraven ontlasting die stinkt, niet de kittens zelf.
Zou een infrarood paneel wat zijn?
lovelyfiefy schreef:O wat een super leuke foto!
Maar dat betekend binnenkort een hele boel minder beenwarmers als ze dus allemaal herplaatst kunnen gaan worden