Wij hebben sinds vandaag een camera in huis om de hond in de gaten te houden. Natuurlijk voornamelijk met het oog op de pup

Betrapt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skippy01 schreef:@dierenfan ik vind dat oprecht knap, als je echt met zoveel verschillende rassen klikt!
Qua training kan ik me bijv prima aanpassen, maar qua energie niet: hondagressie of mensagressie kan ik echt niet mee dealen, en een hond moet zowel aan als uit kunnen. Dus niet eentje die na 500 meter wandelen het wel genoeg vindt, maar ook niet een die na een wandeling van drie uur nóg niet settelt. Qua formaat heb ik dan nog de 'eis' dat ik geen echte mini-mini wil zoals een chi of dwergkees (misschien als ik oud ben) maar vooral geen hond die zo groot is dat ik die fysiek niet kan controleren (schouder die stuk is, ik moet een hond met één arm kunnen houden in geval van nood, en dat stopt zo'n beetje bij 20kg, 25 als absolute max). Veel andere dingen pas je je inderdaad uiteindelijk wel aan aan denk ik. Maar die harde eisen zijn bij mij wel hard, omdat ik super ongelukkig word als daaraan niet voldaan wordt.
beauty1love schreef:Oh wauw dat zou voor mij ook wel reden genoeg zijn om in ieder geval de dierenarts te bellen.. drinkt hij wel genoeg? En houdt hij dus voldoende vloeistoffen binnen?
IMJ schreef:Mogelijk heerst er iets. Mijne spuugt ook (maar gisteren maar 1x in de ochtend en net, beide keren lege maag dus er kwam niet echt wat mee). En er lag buiten ook kots.. dat vond hij reuze interessant (zag ik net wat laat).
beauty1love schreef:Skippy, dat is al goed inderdaad. Hopelijk knapt hij snel op!