Nestcontrole met Sterre Wanneer Mango in zijn kooi zit wil Sterre graag haar vleugels strekken De babies doen het erg goed! Op de achtergrond zie je de dubbele kooi waar ze in zitten.
chanicha
Geplaatst: 11-02-20 16:45
Ach wat geweldig zo heerlijk bij elkaar gekropen Je hebt het mooi voor elkaar Cayenne, prachtige verblijven
Nou, de helft van de tijd ziet met name de voliere er uit alsof er een bom ontploft is hoor Ik heb hem net aan kant en dan maken ze er een sport van om hem zo snel mogelijk weer ranzig te maken. Soms zit hun ontlasting zelfs aan het plafond. Geen idee hoe ze dat doen. Ondersteboven vliegen?
Ja, Sterre is altijd tam geweest en is in de huiskamer opgegroeid. In de voliere komen ze natuurlijk minder in handen, maar het vertrouwen gaat gelukkig niet zomaar weg
In dit seizoen van Goede eitjes, Slechte eitjes. Verplaats moderator Ludo jullie naar BB-HK! Omdat jullie inmiddels de 15 (pagina's) seizoenen al voorbij zijn
Had niet eens door dat het alweer zoveel pagina's waren
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-20 01:14
Moderator Ludo Ik moest het even 3 keer lezen voor ik hem snapte hahaha
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-20 11:57
Even het nest opschudden en dus is het de eerste keer dat ze er allemaal heel even uitkomen. Zijn het niet de mooiste babies die je ooit hebt gezien Bij de oudste gaan de oogjes al kieren Ze zijn vandaag 7, 5 en 3 dagen oud.