Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ketly schreef:Ik heb inmiddels contact gehad met een Britse Korthaar fokker hier in de buurt, volgend jaar hebben ze een nestje als het goed is die in het najaar weg mogen. We zouden contact houden en wil ondertussen ook nog even kijken wat er allemaal nog meer is.
Ketly schreef:Haha excuus, ik zie zó vaak Brits'e' langskomen! Het ras spreekt me echt ontzettend aan en past denk ik heel goed bij ons.
robeer schreef:Toch altijd weer fijn als alles een goed plekje heeft en goed overweg kan met de al aanwezige kat of katten. Wat een heerlijk dropje heeft dat seal mannetje op z'n neus. Ik kan daar helemaal stuk op gaan op die dropneusjes. Seal mitted ragdolls hebben dat ook als kitten wat ze een beetje een onnozele uitstraling geeft![]()
Benoemen jullie overigens het point op de stamboom en andere documenten? Wij doen dat bij de ragdoll wel maar dat is ook omdat de mink en sepia onafhankelijk erkend zijn en de solid steeds meer in opkomst is. Het is wel eens moeilijk als er geen 33, 32 of 31 achter staat op een stamboom of in pawpeds.
Marcella schreef:Blauwe Rus komen alleen in effen dus lekker makkelijk betreffende kleur.